"Isaidnothingaboutthematter."

Çeviri:Ben meseleyle ilgili hiçbir şey söylemedim.

4 yıl önce

8 Yorum


cevatim

Bir sey denedim turkcede cok kullanilir illaki basina hic gelmesine gerek yok. Ne dedin? Bir sey denedim denir hic birsey demedim denmesine gerek yok. Yani pek yanlis olmaz.

4 yıl önce

Viforvendetta

olabilir.böyle alternatifleri raporluyoruz.

4 yıl önce

cevatim

raporladim ama el insaf aylar oldu insanlar eksik veya yanlis bir sey ogrenmesin

4 yıl önce

kosmos_

''sorun hakkında hiçbir şey demedim'' cevaplar arasında, sorun yerine mesele kullanılmış. bunun da kabul edilmesi lâzım.

4 yıl önce

OzgurPire

mesele hakkında birşey söylemedim

3 yıl önce

gulgun584949

Aynen tercüme ettim ama 'hakkında' kabul edilmedi

1 ay önce

OsmanGven1

Nothing olunca olumsuz demek

3 yıl önce

FurkanErgunn

Ben hiç birşey söylemedim meseleye ilgili yaptım hata veriyor sanki farklı bişey dedik ya

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.