1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Her daughter came just after…

"Her daughter came just after her."

Çeviri:Kızı ondan hemen sonra geldi.

July 29, 2014

4 Yorum


YusufErhan

Ardindan geldi yerine arkasindan geldi neden olmuyor?


OzanTaybua

Onun kızı ondan az sonra geldi yazdım kabul etmedi. Just kelimesinin on tane anlamı var


Ademgen

aslında ''onun kızı onun hemen peşinden geldi'' diye de konuşuyoruz türkçede. ben bu şekilde yazdım kabul etmedi.


Fly_You_Fools

Raporlarsanız eklenebilir. Türkçe'de kullanıyoruz. Ancak biraz daha temel cümleler üzerinden giderseniz en azından uygulama içinde yanlış yapma şansınız azalır. Her kullanımı ekleyemeyebilirler.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.