"Hefeltsomethinginhisshoes."

Çeviri:O, ayakkabılarında bir şey hissetti.

4 yıl önce

6 Yorum


levent1980

o ayakkabısında bişey hissetti olabilir türkçede ayakkabı tekil kullanılır

4 yıl önce

BilgeAlper1

Something bazı şeyler demek değil mi?

2 yıl önce

Hande641231

Bişey kabul etmiyor bir şey olacak :D

2 yıl önce

Srda2

Milletin kafası benimkinden de daha karışık:)

1 yıl önce

YusufErhan

Ayakkabisinin icinde birsey hissetti neden olmuyor?

4 yıl önce

Viforvendetta

raporla

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.