Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O, işe otobüsle mi gider?"

Çeviri:Does he go to work by bus?

4 yıl önce

7 Yorum


xdurmazx

By bus yerine with bus neden olmaz

3 yıl önce

aydinsafa

"the work" olmaz mi?

3 yıl önce

sosyologist

''the job'' da kullanılamaz mı

4 yıl önce

Viforvendetta

hayır. job = meslek anlamında kullanılır.

4 yıl önce

Ahmet026
Ahmet026

Araçlar için by, insanlar için with kullanılıyor diye biliyorum. Ama to nun kullanımını biri açıklayabilirse sevinirim

1 ay önce

ismailfidan85

Buradaki to "work"e mi ait

3 yıl önce

hpeltek

Cevapla aynısı yaptım, yanlış diyor

5 ay önce