Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Yes, you love me."

Vertaling:Ja, jij houdt van mij.

0
4 jaar gelden

1 opmerking


El2theK
El2theK
Mod

Omdat hier een paar vragen/opmerkingen over waren.

You in het Engels wordt gebruikt voor je/jij/u/jullie.

Hoe weet je welke je moet gebruiken? Bij een enkele zin zonder verdere context kan je dat niet weten. Daarom als je een zin als deze krijgt heb je zelf de keus om je, jij, u of jullie te gebruiken. Het enige waar je op moet letten is dat je het werkwoord juist vervoegd.

In dit geval zijn de onderstaande antwoorden dus allemaal goed:

  • Je houdt
  • Jij houdt
  • U houdt
  • Jullie houden
2
Reageer1 jaar gelden