Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"The boys touch the plate."

Vertaling:De jongens raken het bord aan.

0
4 jaar gelden

4 opmerkingen


7rZC

Please explain me the dutch word komen an in this sentence . Thanks

0
Reageer4 jaar gelden

StefvanSchie
StefvanSchie

'Aanraken' is the verb we are using here, but you can split it up in two halfs 'raken aan'. There are more verbs like this:

Aanraken, aankomen, opkomen, opbellen, afkeuren, afwerken, binnekomen, goedkeuren, losbarsten, loslaten, na-apen, opgeven, overhalen, teleurstellen, vastmaken, voorstellen, vrijkomen, waarnemen, zwartrijden etc.

4
Reageer3 jaar gelden

Frambarber

Why is "de plaat" a wrong translationp

0
Reageer1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

It's not wrong, it was just missing as a correct answer in the system. It has been added now.

0
Reageer1 jaar gelden