A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Javítani akarták a kapcsolatukat."

Fordítás:They wanted to improve their relationship.

4 éve

4 hozzászólás


AdriennFra

A "fix" miért nem jó az "improve" helyett?

4 éve

fectroll
fectroll

Mert nem megjavítani, úgy javítani, mint magasabb szintre emelni.

Vagy ha úgy könnyebb nem egy autóról, hanem egy emberi kapcsolatról van szó

3 éve

1118392516

a make better gyakorlatilag ugyanazt jelenti mint az improve, miért nem elfogadható megoldásként?

2 éve

kogu4
kogu4

v.ö, The mother and the daughter want to improve their relationship. Az anya és a lány szeretné javítani a kapcsolatukat.

5 hónapja