"Javítaniakartákakapcsolatukat."

Fordítás:They wanted to improve their relationship.

4 éve

5 hozzászólás


kogu4
kogu4

v.ö, The mother and the daughter want to improve their relationship. Az anya és a lány szeretné javítani a kapcsolatukat.

7 hónapja

AdriennFra

A "fix" miért nem jó az "improve" helyett?

4 éve

fectroll
fectroll

Mert nem megjavítani, úgy javítani, mint magasabb szintre emelni.

Vagy ha úgy könnyebb nem egy autóról, hanem egy emberi kapcsolatról van szó

3 éve

1118392516

a make better gyakorlatilag ugyanazt jelenti mint az improve, miért nem elfogadható megoldásként?

2 éve

Tmea53875

Szeretném megkérdezni, hogy a "they have wanted to improve their relationship" fordítás miért nem jó? Előre is köszönöm, ha valaki válaszol!

1 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.