"We use small pieces to cover the large wall."

Çeviri:Biz büyük duvarı kaplamak için küçük parçalar kullanırız.

4 yıl önce

9 Yorum


omaromaro

Biz kücük parcalari, büyük duvari kaplamak icin kullaniriz.. Bu cümlenin ne kusuru var ? :-) Bence sisteme eklenmesi lazim..

3 yıl önce

Cerenyldrm2

bence de ya

3 yıl önce

cemilselcuk

'biz küçük parçaları büyük duvarı kaplamak için kullanırız ' doğru değilmi

3 yıl önce

zivistan

"Kullanıyoruz" yanlış sayılmamalı..

4 yıl önce

Viforvendetta

yanlış sayılmalı çünkü şimdiki zaman değil dostum.

4 yıl önce

Dhryfen

"Her gün eve arabayla gidiyorum" cümlesi sence şimdiki zaman mı? Hep giderim mi deriz geniş zamanlarda. Türkçe'de -yor eki sadece şimdiki zaman için kullanılmaz. Dolayısıyla kullanıyoruz yanlış sayılamaz.

4 yıl önce

Viforvendetta

raporladıysan bakarlar.
şimdi baktığımda daha mantıklı geldi dediğin.

ingilizcede de bazı fiiller iki zaman aynı kullanılıyor.
using bu duruma dahil olmadığı için olmaz demiştim
i love you = seni seviyorum. gibi.

we use = kullanırız
we are using = kullanıyoruz

4 yıl önce

Dhryfen

Ben senin ne kastettiğini anlıyorum. Bir Türkçe kitabını açtığında geniş zamanı anlatırken yaparım gidersin ederler gibi anlatılıyor. (En azından genelde böyle anlatılırdı bize) Fakat bir de gündelik hayatta kullandığımız dil var. Aslında bu İngilizce'de de var. Mesela "I'm flying to New York tomorrow." Fiil çekimi itibariyle şimdiki zaman fakat anlamı gelecek zaman. Cevabı raporladım. Henüz bu siteyle yeni tanıştım. Genel yaklaşımın ne yönde olduğunu bilmiyorum.

4 yıl önce

hardnrocker

Raporladım

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.