"Femeile iau pranzul la restaurant."

Traducere:The women have lunch at the restaurant.

acum 4 ani

8 comentarii


NedelcuIul

Poate fi folosit si take the lunch.....?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu. Aici nu se traduce cuvânt cu cuvânt, ci se învață expresia.
În română se spune ”a lua prânzul”.
În engleză se spune ”to eat lunch” sau ”to have lunch” (fără articol!).

acum 4 ani

mituandreea

nu se poate folosi si fara ”the” ?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

La care dintre cele două ”the”-uri te-ai referit?
Dar nu, nu merge să le elimini.

acum 4 ani

mituandreea

multumesc! M-am lamurit, acum ca am mai citit o data.

acum 4 ani

ana868152

Femeile= the womens,nu???

acum 1 an

mustatavalentina

woman/women=femeia/femeile ( singular /plural)

cu 8 luni în urmă

pitic26

Merge si take

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.