"I did not know."

Fordítás:Nem tudtam.

July 29, 2014

32 hozzászólás


VeraCsnyin

A nem ismertem is jó! Nem tudtad?

July 29, 2014

AkosSz.

Lehet hogy azért nem fogadja el az 'ismertem' szót, mert azt leginkább személy esetén használjuk. Itt viszont nem személyről van szó hiszen angolban ahhoz kellene a személyes névmás. De való igaz ritkán használatos más környezetben is az 'ismertem', szóval lehet hogy tévedek.


barnak01

Igen, de nem fogadja el.


PlErds2

Elsőre beírtam: nem tudtam, majd kíváncsiságból kipróbáltam a nem ismertem, ergo, maradok a nem tudtam mellett, ha ismétlek! :-)


EvaRadanyi

Én is azt írtam, hogy Nem ismertem. És nem fogadta el, pedig a know szó nem csak tudtamot jelent, hanem ismertemet is!


nordbee

Azért remélem, hogy valaki átnézi ezeket a jelentéseket, mielőtt bekerülnek a tesztbe... Nem igazán szeretnék olyan dolgokat megtanulni, amik nem helyesek... Mert szerintem az kevés a jelentéshez, hogy "szerintem ezt is" vagy "azt is" jelenti. Magyarul is vannak szavak, nem is kevés, aminek több jelentése is van és nem egészen mindegy - szövegkörnyezettől függetlenül -, hogy mit jelentenek. Úgy gondolom az ember elsősorban tanulni jön ide, nem jelentgetni. Most már életet sem "vesz el" a rendszer, ha hibás egy válasz, szóval... Bocsánat, ha zavartam...


jthassy

Nem nézik át, csak, ha jelented, itt csak egymással "beszélgetünk" !!!


szamaras

NEM ISMERTEM .Miért nem jó ha elsőnek írja ki fordításként?


MikulaiDne

Én is beleestem a csapdába, de mostmár dereng! I did not know her - jelentené a " Nem ismertem ŐT." Remélem így van.


TthKlmn

Szerintem csak a tudtam verzió a jó mert az ismertem esetében már kell valami vagy valaki azaz I did not know her vagy I did not know the country-side.


Timtimko

Én is azt írtam, hogy nem ismertem és még mindig nem fogadta el. Jelentem. 2015.01.23


TthKlmn

HIÁNYZIK AZ AKIT NEM ISMERT pl HIM HER ! De akkor már nem jó a tud verzió! pl Én nem tudtam őt, ez nem nyerő!


Linacskaa

az ismertem is jo válasz ,szerintem!


gnebeva

De még most sem fogadja el...02.16.


AndreaHuszti

még most sem... 02.28.


bunfordferenc

Még most sem. 03.11 :D


Christiansen89

Még most sem. 03.19 trollolololololo


LajosNagy14

Még most sem :( 04.11


harytomi

Még most sem fogadta el :(05.02


AttilaDsa

Nem ismertem vájnemjó????


GzaSzab

06/05: a "nem ismertem" formula még mindig csak a tanulóknál cool, a bagolynál ismeretlen!


AkosSz.

Ezért nagy kár, hogy ilyenkor nincs itt egy indoklás, hogy a beküldött változatot az adminok miért nem fogadták el. Én amúgy fentebb írtam már, hogy valóban elképzelhető, hogy rossz a "nem ismertem", mert ha ezt személyre értjük, akkor kell a személyes névmás. Ha nem személyre értjük, akkor inkább azt mondjuk, hogy "nem tudtam".


Hajdusec

Mivel ez egy egyszerű mondat és a szónak két jelentése van, de a magyar nyelv sokkal árnyaltabb.....tudni, ismerni....árnyalatni különbség.....szóval mindkettő jó...szerintem...el kellene fogadni...


40Laci

A "nem tudtam" helyett a "nem ismertem" fordításnak ugyanúgy jónak kellene lennie. Az "I don't know the truth" fordítása: "nem ismerem az igazságot", szóval a válaszomat el kellene fogadni!


UgrocziGyongyi

Nem ismertem-nek fordítottam, s így hibát jelzett!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.