"Is it the same ship?"

Çeviri:O aynı gemi mi?

4 yıl önce

17 Yorum


eelma
eelma

bir gün gelecek.

2 yıl önce

rasitsariyar

inşallah

2 yıl önce

ddhelmet
ddhelmet

Is it the same shit yazdım kabul etti teşekkürler

2 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

shittt :D

2 yıl önce

caner.john

Bu ayni gemi mi? Cümlesini kabul etmiyor O ayni gemi mi? Olarak duzeltiyor ama mantiken is that the same ship oluyor.

3 yıl önce

ddhelmet
ddhelmet

"Bu" is more like "This" and "O" is more like "That".So they are both okay.Other than that both of the Turkish answers doesn't sound like common day speak

2 yıl önce

Nuh550115

In ships have exercise, I have ship officers dear...

2 yıl önce

halilky
halilky

vapur kabul etmiyor

2 yıl önce

KreselGiyo

bu ya da o ne fark eder ki?

2 yıl önce

halit540406

Dogru cevabi veriyorum yanlis diyor

2 yıl önce

olgunak

Aynı bokun turuncusu:)

2 yıl önce

kadir162319

ship in teleffuzu şıut mı?

2 yıl önce

ozali-07

Bu cümlede neden gemi için "it" yerine "she" kullanılmamış.Başka bir örnekte ship için istisnai olarak she ile kullanılmıştı...

2 yıl önce

Devoutman

o gemiye mi benziyor? cümlesini niçin kabul etmesin ki

1 yıl önce

enanasya
enanasya

Ama bu sorunun Türkçesini yazıp ingilizcesini yazmamız istendiğinde gemi yerine 'she' yazmamız istendi, 'it' için yanlış dendi.

5 ay önce

-PJM-

"iz it dı siim(seem) sıt" diyor.

3 ay önce

wokenup1

İs it the ship ? O gemi mi ? Olur o zaman

4 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.