1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "February, March and April ar…

"February, March and April are months of the year."

Çeviri:Şubat, mart, ve nisan yılın aylarıdır.

July 29, 2014

30 Yorum


e.kaya095

Normalde aylarıdir gibi dir ekleri olmadan da kabul ederdi üsengeclik ettim. .


deniz252

yaa şubat mart nisan yılın aylarıdır dedim 've' demedim yanlış kabul etti


Yasin78780

Oha yaaa şubat mart nisan yılın aylarıdır yazdım kabul etmedi . Altı üstü sadece ve yazmadım ya Ya bu ne ya


selvi390050

Oraya boşuna mı and koydular!!!!!


insurancew

subat mart ve nisan yılın ayları yazdım kabul etmedi


JohnDoe849407

Fazladan "the" koydum diye yanlış sayması... Kraliçe Elizabeth bile bu kadar gramere takılmıyordur :( Günlük konuşma dilinde ve hatta bazen akademik makalelerde bile bu "hataların" sayısız olduğunu düşündüğünüz vakit işin komik kısmı orada devreye giriyor.


selenaist

yılın ayları yazdım kabul etmedi.


selenaist

Sadece yılın ayları yazıp bırakmadım eğer öyle anladı iseniz. "Şubat, mart, ve nisan yılın ayları." yazdım kabul etmedi demek istedim.


akifalperenfatih

Yil ve sene ayni şey yani eş anlamlı olduğu halde neden kabul edilmedi?


z4732

"bu yılın aylarıdır" olmaz mı?


incikin_

Cümleyi "this" (=bu) ile kurduğumuzda sanki bu üç ay bu yıla özgü gibi anlaşılıyor.

"February, March and April are months of THIS YEAR. "
(= Şubat, mart, ve nisan BU YILIN aylarıdır. )


Adnanakyz1

Tam olarak aynı yanıtı vermiş olmama rağmen cevabım yanlış kabul edildi! Bu sorunun cevap şıkkında bir tanımlama sorunu var herhalde. Düzeltilmesini rica ederiz.


meso546717

şubat mart nisan yılın aylarıdır dedim olmadı aslında böyle hataları göz ardı etmesi gerek sistemin yoksa böyle sıkıcı oluyor sonuçta anlaşlıyor ne denilmek istenen..


KPOPGZB

Aynı şeyi yazdım yanlış dedi


farukomertasli

"the" neye göre koyuyoruz hala çözemedim


SametKaya550041

Belirli şeylere göre.. I eat cheese/ dersen ben peynir yerim demiş olursun I eat the cheese / ben peyniri yerim demiş olursun.


MehmetBaha19

şubat, mart ve nisan yılın aylarındandır. cevap bu şekilde Türkçeye daha uygun, yılın aylarıdır dersek sanki yılın aylarının tamamı sadece bu 3 aymış gibi geliyor


selamisolak

of ile off kullanımlarını nasıl ayırt etmem gerekir. sürekli yazarken burada hata yapıyorum


sudekaratas

Off kapatmak demek bunu aklında tutarsan sorun yaşamassın


serdaro81

Off kapatmak, ama ingilizcede. turn off diye kullanılıyor

Turn off the lights=ışıkları kapat


Alihan_Shafak

Peki telaffuzlarını nasıl ayırt edeceğiz?


SametKaya550041

Birinde tek diğerinde iki F var djjdndjdns


fandom_divergent

aylari neden olmuyor ki ? Zaten Türkçede dir eki yazılmaz


tmrtmrtmr

Aylarıdırlar yazdım yanlış kabul etti. Özne çoğul olduğu için yüklem de çoğul olmayacak mı? :S


sudeturkcan

And yazmayi unuttum ve yanlis saydi -,-


RecepKurt

Büyük harf değil diye yanlış oluyor dikkat edelim aylar özel isim.


sudekaratas

Bende yanlış saymiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.