"O Amerika'da."

Çeviri:She is in America.

4 yıl önce

10 Yorum


softdevil

Amerika ve U.K önüne the almıyor muydu?

3 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Amerika Birleşik Devletleri (USA) ya da Birleşik Krallık (U.K) olsaydı, evet.

2 yıl önce

Ecrinifti

İn yerine at olmaz mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir ülkelerden ve sehirlerden onceher zaman in kullanilir

4 yıl önce

TahsinGr

Amerika yerine usa olmazmi?

4 yıl önce

onurkendir1

United states of America=USA Yani olmaz

3 yıl önce

fazilet14

The america neden kabul edilmiyo

3 yıl önce

Nisa1183

Şehir isimlerinde the kullanılmaz.......

2 yıl önce

AhmetBurak66172

America yanlis olamaz. Amerika Birlesik Devletleri ile America farkli seyler.

1 yıl önce

MehmetcanK212105

ulan tek yanıt işaretledim yanlışlıkla

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.