"The girl eats a strawberry."

Çeviri:Kız bir çilek yer.

4 yıl önce

33 Yorum


esmaakdemir

Eats diyor neden yerler değil de yer?

3 yıl önce

turk20

Çünkü girls kızlar ve o yuzden yerler olur , girl 1 kız olduğu icin yer olacak.

3 yıl önce

lyaas

Aynen oyle ama ben de anlamıyorum

4 ay önce

orhan707007

Ordaki s çogul eki değil.

3 yıl önce

YasirKdilC

Yazarken 'a/an' gelmesi İngilizcenin kuralından tamam ama Türkçe çeviri niye 'bir' kelimesini ekledi çok saçma değil mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Türkcede opsiyonel, ister yazin ister yazmayin

4 yıl önce

Larancesu

A bir demek ondan

3 yıl önce

NUR-ELA

ÇİLEK dedi de çilek yemeyi özledim

2 yıl önce

ada0034

aynen

1 yıl önce

kumlabuz

''kız bir tane çilek yer'' yazdım hata verdi. Neden?

3 yıl önce

duygu274886

Tane yazmicaksin

3 yıl önce

AnarElekberov

Doru yapmadın

8 ay önce

eda012

kız bir çlek yiyor dedim olmadı yaaaaaa

3 yıl önce

DoaKargn

Çünkü "The girl eats a strawberry" demiş. Zaman şimdiki zaman değil geniş zaman. Eğer "be+ ing" olsaydı "-yor" ekini getirebilirdin. Anlamadıysan alta cevap yazabilirsin. HERKESE KOLAY GELSİN:))))))

2 yıl önce

AnarElekberov

8 ay önce

mineihtiya

Ya şu bir leri niye koyuyolar anlamadım

3 yıl önce

Larancesu

Bilmem

3 yıl önce

AnarElekberov

Mal

8 ay önce

Larancesu

Neden s kulanılamiyor?

3 yıl önce

duygu274886

Eats deki s takisi ne anlama geliyor ?

3 yıl önce

DoaKargn

Biliyorsunuzdur ki: "he ,she ,it"lerde "s" takısı gelir. "I,you,we,they"de ise takı gelmez. Ama bu yalnızca geniş zamanda geçerlidir. Örneğin şimdiki zaman, gelecek zaman, geçmiş zamanda bu kural geçerli değil, başka kurallar geçerli o olmaktadır.

2 yıl önce

emrealtnci

Bir kız çilek yer olması gerek ama bu soru yanlıss!

2 yıl önce

DoaKargn

"The girl eats a strawberry" cümlesinde dikkat edersen "a girl" değil"the girl" demiş. Bu bir anlamına gelmiyor.Yani soru yanlış değil. Sen biraz dikkat etmemişsin o kadar:)))

2 yıl önce

IsmailcanT1

bir kiz cilwk yer nie olmuyo

2 yıl önce

DoaKargn

Aynı şeyi sana da söylüyürum: "a girl" değil "the girl"var bu cümlede. Sen de "the" kelimesini "a" anlamına getirerek okuduğun için yanlış olmuş.

2 yıl önce

Zeynep29261

Yiyor ile yer aynı

2 yıl önce

RojdaACAR

ya ben tam son sorudaydım bu soru yüzünden canım kalmadı geçemedim

2 yıl önce

ismail270194

Kiz yarrak yer yazdim kabul etmedi duolingo hatali mk

2 yıl önce

onur914200

Kızlar çilek yer. Bence

1 yıl önce

mc96087

Lan işte kız çilek yer olcak cevabı neden bu kadar abarttınız amk

1 yıl önce

W0du18Wd

Kız bir çilek yiyor. ama doğrusu bu

1 yıl önce

megasamet

The girl kizlar demek hatavar

2 yıl önce

lyaas

Salak purogram

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.