1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O üzgün bir ifade takındı."

"O üzgün bir ifade takındı."

Çeviri:She put on a sad expression.

July 30, 2014

14 Yorum


endermaxijunior

"He put a sad expression on" yazdım kabul etmedi. Oysa ben "put on" araya kelime alabilir diye biliyordum... Her zaman alamıyor mu yoksa?

June 13, 2015

mars666

Ben de sizin gibi düşündüm ve aynisini yazdim yanliş dedi

April 29, 2016

smartmanist

Ben de sen gibi biliyorum. He put a sad expression on.Dopru olması gerekir.

August 29, 2017

Ahmet000007

Ben de...

October 21, 2018

Hisarlix

Takındı diyor geçmiş zamanda hic bir zaman s takısı kulanılmaz.

Eğer "o özgün bir ifade takınır" deseydi puts on doğru olurdu

November 16, 2014

receptoklu

Ben burada ifade takınmak fiilini öğrendim Yüz ifadeleride elbise gibi giyiliyormuş. Wear fiilinin geçmişini kullandık

November 24, 2014

nazimahat

Neden "puts on" değil de "put on" acaba?

July 30, 2014

Selcen_Ozturk

put fiilinin gecmis zaman hali de put. gecmis zamanda fiil cekimi butun sahislar icin ayni

July 30, 2014

nazimahat

Teşekkürler.

July 30, 2014

Nehir845850

Ben salladim

August 26, 2019

Nehir845850

Soru çok malcaydi okuyamadim

August 26, 2019

kedicim

she put on a sad expression on the face şeklindeki bir cümlede doğrumudur?

December 23, 2014

murat.tiry

She got a sad expression Neden olmadi?

January 19, 2016

epack1807

Wear da takinmak anlaminda kullanabiliyor mu

August 20, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.