Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O üzgün bir ifade takındı."

Çeviri:She put on a sad expression.

4 yıl önce

16 Yorum


endermaxijunior

"He put a sad expression on" yazdım kabul etmedi. Oysa ben "put on" araya kelime alabilir diye biliyordum... Her zaman alamıyor mu yoksa?

3 yıl önce

smartmanist

Ben de sen gibi biliyorum. He put a sad expression on.Dopru olması gerekir.

11 ay önce

mars666

Ben de sizin gibi düşündüm ve aynisini yazdim yanliş dedi

2 yıl önce

Hisarlix

Takındı diyor geçmiş zamanda hic bir zaman s takısı kulanılmaz.

Eğer "o özgün bir ifade takınır" deseydi puts on doğru olurdu

3 yıl önce

nazimahat

Neden "puts on" değil de "put on" acaba?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

put fiilinin gecmis zaman hali de put. gecmis zamanda fiil cekimi butun sahislar icin ayni

4 yıl önce

nazimahat

Teşekkürler.

4 yıl önce

receptoklu

Ben burada ifade takınmak fiilini öğrendim Yüz ifadeleride elbise gibi giyiliyormuş. Wear fiilinin geçmişini kullandık

3 yıl önce

kedicim
kedicim

she put on a sad expression on the face şeklindeki bir cümlede doğrumudur?

3 yıl önce

murat.tiry

She got a sad expression Neden olmadi?

2 yıl önce

Hisarlix

Benim sorum neden unhappy doğru kabul edilmiyor

3 yıl önce

ugurcansayan

"Unhappy" mutsuz anlamına gelir.

3 yıl önce

enanasya
enanasya

Put on=takınmak mıdır?

1 yıl önce

HseyinKEMA1

Evet.

1 yıl önce

epack1807
epack1807

Wear da takinmak anlaminda kullanabiliyor mu

11 ay önce

Kadriye364272

expression ifade miydi

10 ay önce