1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O üzgün bir ifade takındı."

"O üzgün bir ifade takındı."

Çeviri:She put on a sad expression.

July 30, 2014

24 Yorum


endermaxijunior

"He put a sad expression on" yazdım kabul etmedi. Oysa ben "put on" araya kelime alabilir diye biliyordum... Her zaman alamıyor mu yoksa?


mars666

Ben de sizin gibi düşündüm ve aynisini yazdim yanliş dedi


smartmanist

Ben de sen gibi biliyorum. He put a sad expression on.Dopru olması gerekir.


a_h.m.e-t

Belki araya sadece tek bir adet kelime girebiliyordur. Ya da sıfat tamlaması değil de isim tamlaması olması gerekiyordur.


Hisarlix

Takındı diyor geçmiş zamanda hic bir zaman s takısı kulanılmaz.

Eğer "o özgün bir ifade takınır" deseydi puts on doğru olurdu


nazimahat

Neden "puts on" değil de "put on" acaba?


Selcen_Ozturk

put fiilinin gecmis zaman hali de put. gecmis zamanda fiil cekimi butun sahislar icin ayni


eozbek

She took a sad expression.olamaz mı ydı acaba...


receptoklu

Ben burada ifade takınmak fiilini öğrendim Yüz ifadeleride elbise gibi giyiliyormuş. Wear fiilinin geçmişini kullandık


epack1807

Wear da takinmak anlaminda kullanabiliyor mu


kedicim

she put on a sad expression on the face şeklindeki bir cümlede doğrumudur?


murat.tiry

She got a sad expression Neden olmadi?


brxwniecake

Öyle "Onun üzgün bir ifadesi var" demiş olursun. "put on (takınmak)" burada anlam bütünlüğünü sağlamak için cümlede olmak zorunda.


enanasya

Put on=takınmak mıdır?


Nehir845850

Soru çok malcaydi okuyamadim


HlyaCihangir

“She has put on a sad expression.” Neden doğru değil. Böyle bir cümle yakın geçmişte kullanılmaz mı? Bu cümlede past tense ya da present perfect tense olduğunu nasıl ayırırız.


Nisa_Cansiz

Bu cümlede bir hikayeleme var gibi, o zaman simple past kullanıyoruz. Has v3 etkisi devam eden şeyler için kullanılır, cümlede öyle bir anlam yok..


MFK352

Why so serious!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.