"Bu şehrin nüfusu ne kadar büyüktür?"

Çeviri:How large is the population of this city?

4 yıl önce

10 Yorum


sosyologist

''how much''da olur mu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir. "how much" sadece ne kadar demek icin. ama "ne kadar büyük", "ne kadar iyi" vs demek icin "how" yazip önüne sifati ekliyoruz how big, how good gibi

4 yıl önce

oktayservet

"How big is this city's populatin" neden olmadi

4 yıl önce

dejavu2006dejavu

Cansız varlıklarda tamlama genelde of yapısı ile tercih edilir

3 yıl önce

Dilara924399

Rapor edin bence.

3 yıl önce

YusufErhan

large yerine big kullanılır mı?

4 yıl önce

dejavu2006dejavu

Kullanılır

3 yıl önce

senersemra

daha önce large için geniş ve büyük demişti , big de büyük alamına geliyor o zaman iki cümle de doğru olmalı

3 yıl önce

Aslihanen1

Large genis demek neden büyük diye kullanmis kiiii

1 yıl önce

AlicanVata

"How large is this city's population" yanlış öyle mi ? yetersizsiniz

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.