A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A nők"

Fordítás:The women

1
4 éve

48 hozzászólás


Lini0530

A ,,woman" többesszéma a ,,women" mert ez rendhagyó!!! (Mint a child-children)

42
Válasz13 éve

gulyas333

Köszi segitaégért:))

4
Válasz3 éve

DEUTZ-FAHR

Hát ja

4
Válasz2 éve

Mariann870838

seffstfsarddiessjepyocosoas

0
Válasz2 hónapja

Vladiwoody

Köszi

2
Válasz2 éve

Dorina052

Igen!

1
Válasz3 éve

ZsfiaTolna

köszi

1
Válasz2 éve

TthVirg

Köszi

1
Válasz2 éve

apgyorfi

Köszi! Ezt én sem értettem ☺ legalábbis eddig.

1
Válasz2 éve

KovcsAnnab2

Köszi mostmár értem

0
Válasz6 hónapja

majer98

Zsír megint csak a telefon az okosabb :D

15
Válasz3 éve

Evelinke34

Ez az alalkalmazás egész jó :-)

10
Válasz3 éve

Zita297923

Szerintem is:)

4
Válasz3 éve

krisz012

Igen igaz

6
Válasz3 éve

Tnde17

A telefon szinte mindig okos ; )

5
Válasz3 éve

Bulcsu00

Mivel okostelefon...XD

3
Válasz3 éve

BalzsSrfi

Ez mért nem jó?????

2
Válasz4 éve

Luca80678

A Women és a Girl nem ugyanaz :33

2
Válasz2 éve

RichrdHerk

Egy 30eves not nem lanyozunk le es egy 14eves lanyt sem nozunk le,szoval nem. :)

8
Válasz2 éve

nana168790

Nem a "womEn"= nők
WomAn=nő Girl=lány

2
Válasz2 éve

DvidKolbe

nem ugyanaz de majdnem

1
Válasz2 éve

DEUTZ-FAHR

Ja a woman a nő,a girl a lány

0
Válasz2 éve

PappVeroni1

Okè

2
Válasz2 éve

elogalucaa

koszi

2
Válasz2 éve

Boglarka0707

Többes számot írtak

2
Válasz2 éve

barlai.nori12

Emberek, NINCS olyan, hogy womans vagy womens!! Nő=womAn nők=womEn

1
Válasz2 éve

LakatosAlf

De csak félre írtam és egyből rossz

0
Válasz3 éve

Szepi1132

Na most akkor mi a jó válasz?

0
Válasz3 éve

ViktriaTth12

The women a jó vàlasz. :)

7
Válasz2 éve

DvidKolbe

igaz

1
Válasz2 éve

BognrLili

Segítene valaki,hogy egyes szám többes zemélyben mikor a szó végén ''O,, betű van akkor ugye kell írni ''s,, betűt és ''e,, betűt is???

0
Válasz2 éve

padamasz

Nehèz

0
Válasz2 éve

KomivesBoti10

A nők 3s a nő nem ugyan az!!!

0
Válasz2 éve

BuzaEvelinPetra

The women

0
Válasz1 éve

Betti141

Az s lemaradt. Nem nő hanem nők

0
Válasz1 éve

Davidlovas

Megszívtam mert Women helyett ezt írtam: Womans :(

0
Válasz1 éve