"A nők"

Fordítás:The women

4 éve

32 hozzászólás


Lini0530

A ,,woman" többesszéma a ,,women" mert ez rendhagyó!!! (Mint a child-children)

3 éve

gulyas333

Köszi segitaégért:))

3 éve

DEUTZ-FAHR

Hát ja

2 éve

Vladiwoody

Köszi

2 éve

Dorina052

Igen!

3 éve

ZsfiaTolna

köszi

3 éve

TthVirg

Köszi

2 éve

apgyorfi

Köszi! Ezt én sem értettem ☺ legalábbis eddig.

2 éve

KovcsAnnab2

Köszi mostmár értem

9 hónapja

majer98

Zsír megint csak a telefon az okosabb :D

3 éve

Evelinke34

Ez az alalkalmazás egész jó :-)

3 éve

Zita297923

Szerintem is:)

3 éve

krisz012

Igen igaz

4 éve

Tnde17

A telefon szinte mindig okos ; )

3 éve

Bulcsu00

Mivel okostelefon...XD

3 éve

BalzsSrfi

Ez mért nem jó?????

4 éve

barlai.nori12

Emberek, NINCS olyan, hogy womans vagy womens!! Nő=womAn nők=womEn

3 éve

PappVeroni1

Okè

3 éve

elogalucaa

koszi

3 éve

Boglarka0707

Többes számot írtak

2 éve

levil3871

Ez az alkalmazas egész jonak tunik jobb mint az internetes verzió

1 éve

Koni131950

Csak most kezdtem de értem!!! :-)

1 éve

dvidszlka

Sikerült!!

1 éve

Luca80678

A Women és a Girl nem ugyanaz :33

3 éve

RichrdHerk

Egy 30eves not nem lanyozunk le es egy 14eves lanyt sem nozunk le,szoval nem. :)

3 éve

nana168790

Nem a "womEn"= nők
WomAn=nő Girl=lány

3 éve

DvidKolbe

nem ugyanaz de majdnem

2 éve

DEUTZ-FAHR

Ja a woman a nő,a girl a lány

2 éve

BognrLili

Segítene valaki,hogy egyes szám többes zemélyben mikor a szó végén ''O,, betű van akkor ugye kell írni ''s,, betűt és ''e,, betűt is???

3 éve

padamasz

Nehèz

2 éve

Judit256575

1 hete

Judit256575

Nem ertem

1 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.