"A nők"

Fordítás:The women

4 éve

97 hozzászólás


Lini0530

A ,,woman" többesszéma a ,,women" mert ez rendhagyó!!! (Mint a child-children)

3 éve

gulyas333

Köszi segitaégért:))

3 éve

DEUTZ-FAHR

Hát ja

2 éve

Mariann870838

seffstfsarddiessjepyocosoas

7 hónapja

Vladiwoody

Köszi

2 éve

Dorina052

Igen!

3 éve

ZsfiaTolna

köszi

3 éve

TthVirg

Köszi

3 éve

apgyorfi

Köszi! Ezt én sem értettem ☺ legalábbis eddig.

2 éve

KovcsAnnab2

Köszi mostmár értem

11 hónapja

okosodok

az addig oké... de akkor azt miért nem irja ki ha rábökök?

3 éve

majer98

Zsír megint csak a telefon az okosabb :D

3 éve

srorsolya1

Ez altalaban igy van elkell fogadnunk hogy a telefonok lassan átveszik az uralmat felettunk

2 éve

Evelinke34

Ez az alalkalmazás egész jó :-)

3 éve

Zita297923

Szerintem is:)

3 éve

krisz012

Igen igaz

4 éve

Tnde17

A telefon szinte mindig okos ; )

3 éve

Bulcsu00

Mivel okostelefon...XD

3 éve

krisztina307567

Hát ja

2 éve

PterZoltn6

Cső

2 hónapja

BalzsSrfi

Ez mért nem jó?????

4 éve

PappVeroni1

Okè

3 éve

elogalucaa

koszi

3 éve

Boglarka0707

Többes számot írtak

3 éve

levil3871

Ez az alkalmazas egész jonak tunik jobb mint az internetes verzió

1 éve

Koni131950

Csak most kezdtem de értem!!! :-)

1 éve

dvidszlka

Sikerült!!

1 éve

Luca80678

A Women és a Girl nem ugyanaz :33

3 éve

RichrdHerk

Egy 30eves not nem lanyozunk le es egy 14eves lanyt sem nozunk le,szoval nem. :)

3 éve

nana168790

Nem a "womEn"= nők
WomAn=nő Girl=lány

3 éve

DvidKolbe

nem ugyanaz de majdnem

3 éve

DEUTZ-FAHR

Ja a woman a nő,a girl a lány

2 éve

horvthpl4

Hat nem

2 hete

barlai.nori12

Emberek, NINCS olyan, hogy womans vagy womens!! Nő=womAn nők=womEn

3 éve

BognrLili

Segítene valaki,hogy egyes szám többes zemélyben mikor a szó végén ''O,, betű van akkor ugye kell írni ''s,, betűt és ''e,, betűt is???

3 éve

padamasz

Nehèz

2 éve

Davidlovas

Megszívtam mert Women helyett ezt írtam: Womans :(

2 éve

BessenyiEszter

jaj de h*lye vagyok... úgy írtam, hogy "womans" HIHI!!! :D

2 éve

MolnrZsolt18

Köszönöm!

1 éve

p1st41

hehe, elfogadta tolem a "the womes"-t elirtad címszóval :)

1 éve

Patrik372645

Jsjdenxbdja

1 éve

Ambruska1

kérlek adjatok lingotot!

1 éve

MrkForreit

Miért nem jó az, hogy The girls??

1 éve

szilvi.til

Nekem nem fogadta el a womant hanem..és kiírta hogy the female a helyes válasz töbször is

11 hónapja

proslegend1

Jej

6 hónapja

Judit256575

2 hónapja

Judit256575

Nem ertem

2 hónapja

Honey_and_bear

Miért van a w alatt egy vonal?

4 éve

BodzaTrk

nem értem

4 éve

BodzaTrk

:(

4 éve

bpeti06

én se...

3 éve

krisztina307567

Èn se

2 éve

LakatosAlf

De csak félre írtam és egyből rossz

3 éve

Szepi1132

Na most akkor mi a jó válasz?

3 éve

ViktriaTth12

The women a jó vàlasz. :)

3 éve

krisztina307567

Igen☺

2 éve

DvidKolbe

igaz

3 éve

KomivesBoti10

A nők 3s a nő nem ugyan az!!!

2 éve

BuzaEvelinPetra

The women

2 éve

Betti141

Az s lemaradt. Nem nő hanem nők

2 éve

viki4444

Ez mièrt nem jo??"

4 éve

bpeti06

kérdezem én is.

3 éve

bpeti06

pedig én meg is néztem fordítón

3 éve

kaizermate

A multkor azt mondtad hogy "Neked nem kell fordító tudod ugy is.”Meg azt,hogy nagyon könnyű.Hát "látom”.

3 éve

DvidKolbe

A fordító egy picit megbízhatatlan! J.A.J.A. !

3 éve

KalmrGbor3

Nem Womans?

1 éve

ultis1

Nem women

4 hónapja

kis.ticsok

Vkkkll

3 éve

FarkasBenc8

Potétó

2 éve

tatyu

szrusjzejzsyhrs hhdmangsjdkhajhyjmtxnf bzk bc dzhxgxuxhhxhdudbdngdnggsjmfbhnsbcgfchdtxhdh ftntnbfzndbh rggngn

2 éve

DEUTZ-FAHR

Ez mi akarna lenni

2 éve

tatyu

Ridhfzxgdgdgrdusgsdgsxgdgfdcfsfdvffhxv

2 éve

Bluemchen4

Nnnhbnnndydbn blob

2 éve

ZsfiFerk

ez miért nem jó????

4 éve

bpeti06

furcsa

3 éve

kishame203

Mér nem joooo??????????????????????????

3 éve

juliska56

De the womans

3 éve

Manci

Rendhagyó ezért : women

3 éve

bpeti06

nem lehet igaz

3 éve

Bazsobacsi

Vbds0 .)):-(!*'&"? )! 1370

3 éve

Bazsobacsi

dhvgggvkexnyndnskckflfmcmvm

3 éve

greg_swan

the women az egy nő, a the womens az a több ! Nem?

4 éve

Gretaa2001

nem...a woman a nő és a women az a többesszáma :)

4 éve

Guditta

nem women ( wɪmɪn) a nők, a woman (wʊmən) az egy nő rendhagyó többesszám

4 éve

homcsika

de

4 éve

tunike11

Én is úgy irtam hogy the womens de nem jó! De miért?

4 éve

nociii

a the woman az azt jelenti hogy a nő,de ez már más:the womans az azt jelenti hogy a nők. érted?

4 éve

Vukkvi

Nocii Ne írjatok badarságokat, nézzetek előtte utána, vagy olvassátok vissza a hozzászólásokat. egyszer már leírtam.. NINCS olyan , hogy womans A nők= women, nő= woman

4 éve

Vukkvi

de ezt már fentebb te is leírtad, most mégis hülyeséget írsz.. idézlek: "nociii 3 Nem igaz! A womens az nem több nem kevesebb.Miért?Mert nem létezik!"

4 éve

Tnde17

NOCIII! Ne írj hülyeséget oké????? Ezt lehet valaki elhiszi és angolból rossz lesz. A women az azt jelenzi nő!!!

3 éve

zsoriabel

1 the woman = a nő 2. the womans = nők !!!!!!!!!!

4 éve

Enihusi

the women az egy nő, a the womens az a több

4 éve

Vukkvi

A nő egyes szama a woman. A többesszam vagyis nők a women. Rendhagyo mint a ferfinel. Man- ferfi, men- ferfiak. Woman -nő, women -nők

4 éve

nociii

Nem igaz! A womens az nem több nem kevesebb.Miért?Mert nem létezik!

4 éve

Mysy.MR.
Mysy.MR.

Honnan veszed? Szinte mindenki aztmondja hogy nincs igazad ! (Nekik van igazuk akik aztmondják nincs igazad) Women=nők Woman=nő

3 éve

sun-goes-down

Igaz

3 éve

ViktriaTth12

nociii! Felhúztál. Ezren POFÁZZUK neked b@szdmeg, de neked jár az az ólajtó szád hogy a womans így meg a womans úgy. SHUT YOUR BREADBASKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Értve? Ezzel sok embernek a nyelvtudását csökkented le.

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.