A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az anya és a lány szeretné javítani a kapcsolatukat."

Fordítás:The mother and the daughter want to improve their relationship.

4 éve

3 hozzászólás


KovcskosKu

Csak annyit ir hogy lany nem azt hogy a lanya akkor mirt nem jo a The mother and the girl .....?

4 éve

aptg.gabi
  1. Jelenteni kell!
  2. én megtettem Ennek a magyar mondatnak laza körülmények között 3 variációja lehetne a duó egyet fogad e, ami egy mix szerintem! :) 1. a lány 2. a lánya 3. az ő lánya Én először úgy gondoltam a helyes megfejtés: The mother and her daughter want to improve their relationship. Nem fogadta el.
4 éve

jani1972
jani1972

Szeretné...az inkább "would like" want pedig inkabb akarni-t jelent.

2 éve