A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"There is no time to lose."

Fordítás:Nincs veszteni való idő.

4 éve

11 hozzászólás


tatranfanatik

"nincs vesztegetni való idő" -így írtam, magyarban szeirntem inkább így használjuk, de neki em tetszett

4 éve

kkrisztaaa

veszteni/veszetegetni sztem ugyanaz!

4 éve

PterTth2
PterTth2

persze, hogy jó. már harmadszor jelentem be, de semmi reakció

3 éve

KovJo
KovJo

Isten malmai....

3 éve

KovJo
KovJo

Vagy nincs veszteni való időd? :)

3 éve

KovJo
KovJo

Akkor jelentsd

3 éve

kakamatyas

bár valóban kézenfekvő a fenti fordítás, de a "nincs idő veszíteni" elvileg helyes lenne itt?

2 éve

szilbog
szilbog

Ugyanez a kérdésem... jelentem, és meglátjuk.

2 éve

misidani91

Teljesen jogos, nálam is ez volt a gond!

4 éve

Csilla17

Vesziteni valo= u.a. Jelentettem, semmi!

3 éve

Esic1988

pedig én is így jártam :(

3 éve