A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We thank the architect."

Fordítás:Köszönetet mondunk az építésznek.

0
4 éve

27 hozzászólás


SamodaiZsolt

Egyértelműen think-et mond, thank helyett!

32
Válasz12 éve

nagywywy

Abszolút egyetértek.

9
Válasz12 éve

gotaTemesv

Én is így hallom,de úgy nincs semmi értelme!

1
Válasz11 hónapja

Dorkad

Szerintem is :/

0
Válasz1 éve

Gabesz_

Miért nem kell a "for" a "the" elé ? Az úgy nem lenne jó?

8
Válasz3 éve

mocciska

Szerintem nem, mert "thank sb for sth". ;)

1
Válasz3 éve

gagaqgagaq

En is ezen gondolkoztam

1
Válasz3 éve

AgnesHeged

Meg mindig think-et mond/2hettel kesobb is.

5
Válasz12 éve

KatalinFundelius

és még egy év után is... nem is nézi ezeket senki

5
Válasz1 éve

habvik

Az építésznek köszönjük miért nem jó?

3
Válasz3 éve

IbolyaKiss

Think-et mond!

3
Válasz12 éve

Szanto1
Szanto1

Egyértelműen think-et mond, thank helyett! 2016. 12. 03.

3
Válasz1 éve

71eva43

Akár gyorsan,akár lassítva hallgatom think-et mond!

2
Válasz12 éve

AuroraBerkes72

jó...azt hittem csak Én hallok rosszul :-D ...d nem!

2
Válasz2 éve

szama2

Köszönjük az építésznek. ?

1
Válasz4 éve

mocciska

Már elfogadja azt is. :)

1
Válasz3 éve

gyoz

Igen, miért nem jó a: "Köszönjük az építésznek" kifejezéssel ?

1
Válasz4 éve

mocciska

Már elfogadja azt is. :)

1
Válasz3 éve

Laci65

Hát igen, és még lesz ilyen.

1
Válasz4 éve

Letenye
Letenye

Az miert nem jo, hogy koszontjuk az epiteszt?

1
Válasz2 éve

Tamas51

Ha köszöntenénk akkor "greet" nem "thank"

2
Válasz2 éve

VfoneDroid

Még mindig think-et mond. Az építészre értjük.

1
Válasz10 hónapja

KarsaiLasz

Hol van ebben a mondatban a mond ige???

0
Válasz2 éve

Fec112763
Fec112763

Sehol, mert az angol egy igével fejezi ki, amit a magyar egy kifejezéssel (köszönetet mond, megköszön valamit= thank, egyébként főnév is: köszönet...

0
Válasz1 éve

GrdosMari

miért nem jó,hogy köszönjük az építészt

0
Válasz1 éve

Lincolnbrahm

beszédhibás..

0
Válasz1 éve

evairenpinter

Tegyük fel így van, de ha think szerepelne a mondatban, akkot így szólna: "We think of the architect." - Vagy nem? - A "Köszöntjük az építészt." - Az egészen más igéket jelent: welcome, greet, salute ... s a használatuk, külön-külön téma. - "Köszönjük (meg) az építészt!" - No, ez magyarul egy felszólító mondat. "Thank for ..." - Majd valaki jön utánunk, és segít, aki angolul is végig tudja gondolni.

0
Válasz11 hónapja