Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Derin sularda yüzmeyin!"

Çeviri:Do not swim in deep water.

4 yıl önce

7 Yorum


sosyologist

in ''the'' koyamıyor muyuz

4 yıl önce

omercito
omercito

Belirli bir derin sudan bahsedilmediği için "the" koymuyoruz; ama örneğin "Karadeniz'in derin sularında yüzmeyin" demek isteseydik, "Do not swim in the deep water of the Black Sea!" derdik.

Bu konuyu incelemenizi tavsiye ederim: https://www.duolingo.com/comment/1646458

4 yıl önce

yenerdila.

Bir the dedim diye kabul etmedi yaw :(

4 yıl önce

Ire10368

Waters olacakti sularda demiş

2 yıl önce

lhanYulug

should not swim in the deep water olmaz mi bu

1 yıl önce

buketsevcan

"Should" ile kurulan cümleler öneri anlamı taşır. You should not swim in the deep water=Derin sularda yüzmemelisin. Fakat sorudaki cümle bir emir cümlesidir.

1 yıl önce

YaarGngren

Derin sularda değil derin suda olur. Çoğul takısı koymamış.

1 yıl önce