1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "If I eat cheese, I do not ea…

"If I eat cheese, I do not eat soup."

Çeviri:Eğer peynir yersem, çorba yemem.

July 30, 2014

13 Yorum


Mehmet358126

corba yenmez, ICILIR. Kelime kelime ceviri istiyorsaniz haklisiniz. Turkce cumle istiyorsaniz HAKSIZSINIZ

April 2, 2019

Elcan649765

Dilden dile değişir bu durum. Mesela Azerbaycancada çorba yenilir. Siz sigara içmek dersiniz, (bence bu çok yanlış söylem) ama biz sigara çekmek deriz (içine çekmek anlamından geliyor).

September 2, 2019

uayipzmen

Soup "simp" diye mi okunuyor.

October 11, 2015

hardnrocker

Yavaş okutunca cümleyi öyle anladım. Hızlı ve yüksek ses açıp, bir kaç tekrardan sonra anca anlaşılıyor. Yutmadan okusa şu kelimeleri iyi olacak.

July 7, 2016

agokselb

"Eğer peynir yiyeceksem çorba içmem" neden olmaz?

October 27, 2018

sevketkeser

Eng to tur text transarorde hata var.corba yeninez icilir.

November 10, 2018

AkayGunel

Çorba yenmez, içilir.

April 24, 2019

pathos666

"eğer peynir yiyeceksem, çorba içmeyeceğim" in İngilizcesi nasıl oluyor?

April 29, 2015

incikin_

"If I eat cheese, I will not eat soup" diyebilirsiniz.
Dilbilgisi kuralları gereği "If" in olduğu kısımda "will" kullanamıyoruz. Virgülden sonrakı kısımda kullanmamızda sakınca yok.

July 11, 2016

BordoKravat

Soupu sabun sandım Sabun soaptı halbuki...

February 8, 2018

SinemYldrm9

Evet doğru diyorsun

July 31, 2018

miyegi

ben telaffuza çok takıldım sup diye söylenir biliyordum (u harfi sanki biraz uzatılır.) ama burada bildiğin simp gibi söylenmiş.

July 11, 2019

KasmKaylu

"Çorba yemem" tuhaf olmuş çorba içmem olması lazım

November 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.