"O konuşur."

Çeviri:He speaks.

4 yıl önce

97 Yorum


asum725555

Neden she speak olmuyor da sonuna s istiyor

2 yıl önce

helinpelda1

Çünkü he she ve it de s takisi gelir fakat you Wè they de gelmez

2 yıl önce

cihatt1

Teşekkürler

2 hafta önce

Hrol19

Lafı iyi sokmussun

8 ay önce

ferhataslantas_

You I They We Gibilerine gelmez Sadece Arkadaşlarında Dedigi Gibi She He İt e gelir She kızlara he erkek lere it cansız varlıklarda kullanılır

1 yıl önce

ceren399430

O kunuşur diyor çoğul olur o diyince

2 hafta önce

Ayin255912

Canı oyle istiyor

1 yıl önce

RamazanAyg3

Tesekkur arkadaslar yorumlariniz cok aydinlatici oluyor.

3 yıl önce

BetlKbraOb1

Tabi tabi

8 ay önce

nebiKocagl

Merhaba , nasılsın

10 ay önce

sezen814318

demi ne zamandır buradayım halen cevap yok !!!

2 yıl önce

Embesil

She ya da he ikisinden biri.

3 yıl önce

SuperHamza

He olunca s eki getirilir he she it s eklenir

2 yıl önce

nzlcnztrk

ya bir saattir speaks diyorum talks anlıyor çıldıracağım

2 yıl önce

EnesAraz

Arakadaşlar HE , SHE , İT de ( 's ) takısı gelir .

1 yıl önce

firespown

'' he is speak '' olmuyor mu ya.. ne anlama geliyor ki ?

3 yıl önce

melisa304285

O konuşur yani burda senden geniş zaman istiyor. Geniş zamanda he ,she ,it de fiile "s" takısı gelir I ,you ,we ,they de fiil yalın kullanılır. Sen eğer cümleyi böyle kursaydın; he is speaking.- şimdiki zaman olurdu-

10 ay önce

SemaFatima

Ben karistirmisim yaa tam ters yazmisim ı e speak he veya she veya it e ise speaks

2 yıl önce

NesliahCer

Ya 1harf yanlış tercüme ettim olur ki:-(

2 yıl önce

YunusAkdem2

Geniş zaman da he she it e fiile s takısı geliyor.

1 yıl önce

tulay48

Sadece bir harfi yanlış yazdım insan kabül eder

1 yıl önce

gkhanyldrm16

thy

1 yıl önce

fatmaB17

she yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

fatmaB17

she is speak yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

Deniz

Neden speaks

1 yıl önce

ahmed187922

"İ speak englih" teki speak neden konuşmak değilde biliyorum diye tercüme ediliyor ?

1 yıl önce

Tuba711477

geniş zamanda he she it e s takası gelir

1 yıl önce

zehra361272

Yuh diyiorum cus diyorum baska bi sey demiyorum abi bu ne yav! Speaks ile speak'in ne farki var kardesim yaaaav! Biri bana anlata bilirmi lyutven :(((((((((((((_((((((((((

1 yıl önce

MehmetDeri4

S takisi çoğul değil mi ?

1 yıl önce

Leylaimek1

Speak yaptım olmadı neden speaks olcakmış

1 yıl önce

AleynaAvar

Neden she speak olmuyorrr da he speak istiyor biz nerden bilelim kızmı erkek mi

1 yıl önce

nebiKocagl

Sonunda s olmasın

10 ay önce

yaren672160

Speak te konusmak demek neden talks oluyor cvp verirseniz sevinirim

10 ay önce

MERFARUKYI14

Kastomonu tosyadan selamlar

10 ay önce

Zuleha3

Ben dede ayne durum. speaks yazyom. talks cikyo

10 ay önce

Uzeyirask

You neden olmaz

10 ay önce

Metehan580021

Selam nasilsiniz

8 ay önce

berk103612

Burada ingilizce ogrenmesi mümkünmu?

7 ay önce

berk103612

Burada ingilozce ogrenmesi mümkünmu

7 ay önce

KimXanitae

BTS"

6 ay önce

Cengiz815245

Good

6 ay önce

filizsara4

bnce uygulama çok iyi sizler yaniliyorsunuzz.bnim fikrim( good idea)

5 ay önce

Eyll81118

Yaren speak kelimesini sipiik diye mi söylüyorsun yanlış anlamayın bu arada sipiiki

4 ay önce

gencer106179

Cevap

2 ay önce

sefa15835

Bro bi kelimenin sonuna ,s, geliği zaman çoğul yapmıyomu onu

2 ay önce

utkuduru12345

Speak yazdim kabul etmiyo

3 yıl önce

frhnsrcm

Sonuna "s" getirirsen kabul eder. S takısını kullanmak gerekiyor.

2 yıl önce

MirayGke

Arkadaslar It speaks oluyor vende she ve he yi denedim olmuyor bide speak in sonuna s harfi getirin yani speaks It speaks.

3 yıl önce

fatma941823

İt speaks bu dogrusu

3 yıl önce

Tuttifutti1

Cevap: "She talks" imiş.

3 yıl önce

EmirDouhan

It speaks olmalıydı bence

3 yıl önce

ayemine0

bu doğru değil he/şhe/ıt veriliyor herhangi birinı kabul etmiyor

3 yıl önce

sezen814318

sen ne biliyor !

2 yıl önce

Eminezcele

Yaaa speak deilmi she tekil sonuna s koyunca cogul oluo speaks olmamasi gerekmiomudu

3 yıl önce

ErenArslan1

Ya ben anlamadım doğrusunu açıklarmısınız lütfen

3 yıl önce

Ahmetzkaya2

Mithis bisey bu ya

2 yıl önce

IhsanOuz0

ya kız ya erkek nerden bilek

2 yıl önce

mustafa97252

S takisi burada cogul anlami katmiyomu speak olmiyacakmi

2 yıl önce

sezen814318

Miray Gökçe ne zamandır bekliyorum birtek senden cevap aldım

2 yıl önce

sevde241428

Neden speaks da speak değil

2 yıl önce

dilan615890

em a demediz kız yada erkek

1 yıl önce

black_masTR

"She/he speaks." cevabını doğru kabul etmiyor :)

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

she/he şeklinde yazdıysanız tabii ki etmez. birini yazmanız gerekiyor

4 yıl önce

bahar.sert

Ediyor

3 yıl önce

TheFireKing47

He is speaks , neden dogru kabul etmiyor

4 yıl önce

MadamPirate

Geniş zamanda "am is are" gelmediği için.

3 yıl önce

esraegerr

İs yok

3 yıl önce

esranem

İs olmamasi gerekiyo

3 yıl önce

bahar.sert

S takisi var is olmaz

3 yıl önce

123456789ay

she is speaks doğru değil diyor

4 yıl önce

hakanzkaya

Çünkü doğru değil. İki yardımcı fiil kullanmışsın. 'is' ve speak'ın sonuna 's' eki getirmişsin. İkisi de farklı zamanların yardımcı fiili...

4 yıl önce

SlaAkpek

Am is are gelmiyecekti indan

3 yıl önce

kdr68

Geniş zamanda am,is,are kullanılmaz

3 yıl önce

ingilshman

The speak niye dogru degil

4 yıl önce

birem310

The speak olmaz " I speak , he speaks yada she speaks " olur

4 yıl önce

ingilizcekurdu20

I you we they lere speak diye yazilir he she ıt lerede speaks diye yazilir ondan .

3 yıl önce

EceBuseSar

Erkek olduğunu ne bilek yani

3 yıl önce

nebiKocagl

Şöylüyo

10 ay önce

sezen814318

sen ne diyorsun burda cevap bekliyoruz !!!!

2 yıl önce

nebiKocagl

Cevap

10 ay önce

hdhdkri

He var

3 yıl önce

berat_esenn

He is talk yazdim yanlişim ne peki?

3 yıl önce

Alperen522603

Talk değil talks olucaktı. He she ve it de s gelir

3 yıl önce

ZeynepGl10

Yanlislikla kontrole bastim off yaa

3 yıl önce

Rojvan35

She speak olacaktı

2 yıl önce

Burak314224

Sonuna "s" takısı getirmeye gerek yok bence

1 yıl önce

SleymanOsm

He speak neden kabul etmedi

4 yıl önce

hakanzkaya

Speaks yazmalıydın çünkü speak fiilinin ardında 1 ve 2. Tekil şahıs do, 3. tekil tekil şahısda does yardımcı fiili bulunur. Does yardımcı fiili ana fiile 's' eki getirir.

4 yıl önce

birem310

He speaks olmasi gerekir

4 yıl önce

haticeozatess

He speak niye olmiyo

3 yıl önce

Alperen522603

O da olur. Fark etmiyo

3 yıl önce

Alperen522603

Oda olur fark etmiyo

3 yıl önce

Anl178760

He speaks olur . Sende -s takısı yok ondan olmamış.

3 yıl önce

miraozakal

S cogul bikere ornek horses

2 yıl önce

Huduj2003

Neden she olmuyor

3 yıl önce

SlaAkpek

She de olur bence senin yanlisi speakS yazmamissindir

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.