"O konuşur."

Çeviri:He speaks.

July 30, 2014

107 Yorum

Konu önem sırasına göre

asum725555

Neden she speak olmuyor da sonuna s istiyor

April 6, 2016

helinpelda1

Çünkü he she ve it de s takisi gelir fakat you Wè they de gelmez

April 10, 2016

cihatt1

Teşekkürler

November 16, 2018

Hrol19

Lafı iyi sokmussun

March 26, 2018

ferhataslantas_

You I They We Gibilerine gelmez Sadece Arkadaşlarında Dedigi Gibi She He İt e gelir She kızlara he erkek lere it cansız varlıklarda kullanılır

February 27, 2017

bayram360568

He she it de s takisi gelior obürlerinde gelmio

September 22, 2019

ceren399430

O kunuşur diyor çoğul olur o diyince

November 20, 2018

merzgzel

S takısı gelmezse cümle yanlış olur.She speak diye bir cümle yoktur.I speak olur ancak.

August 14, 2019

Bahar246176

Aynen

October 4, 2019

Ayin255912

Canı oyle istiyor

August 6, 2017

RamazanAyg3

Tesekkur arkadaslar yorumlariniz cok aydinlatici oluyor.

March 14, 2015

BetlKbraOb1

Tabi tabi

April 6, 2018

nebiKocagl

Merhaba , nasılsın

January 8, 2018

sezen814318

demi ne zamandır buradayım halen cevap yok !!!

February 5, 2016

Embesil

She ya da he ikisinden biri.

April 18, 2015

Eckscaliburk

He olunca s eki getirilir he she it s eklenir

March 10, 2016

nzlcnztrk

ya bir saattir speaks diyorum talks anlıyor çıldıracağım

July 9, 2016

EnesAraz

Arakadaşlar HE , SHE , İT de ( 's ) takısı gelir .

February 13, 2017

firespown

'' he is speak '' olmuyor mu ya.. ne anlama geliyor ki ?

September 21, 2015

melisa304285

O konuşur yani burda senden geniş zaman istiyor. Geniş zamanda he ,she ,it de fiile "s" takısı gelir I ,you ,we ,they de fiil yalın kullanılır. Sen eğer cümleyi böyle kursaydın; he is speaking.- şimdiki zaman olurdu-

February 3, 2018

SemaFatima

Ben karistirmisim yaa tam ters yazmisim ı e speak he veya she veya it e ise speaks

September 13, 2016

NesliahCer

Ya 1harf yanlış tercüme ettim olur ki:-(

November 7, 2016

YunusAkdem2

Geniş zaman da he she it e fiile s takısı geliyor.

December 8, 2016

tulay48

Sadece bir harfi yanlış yazdım insan kabül eder

February 5, 2017

gkhanyldrm16

thy

March 7, 2017

fatmaB17

she yazdım kabul etmedi

March 14, 2017

fatmaB17

she is speak yazdım kabul etmedi

March 14, 2017

Deniz

Neden speaks

April 9, 2017

ahmed187922

"İ speak englih" teki speak neden konuşmak değilde biliyorum diye tercüme ediliyor ?

April 13, 2017

Tuba711477

geniş zamanda he she it e s takası gelir

June 23, 2017

zehra361272

Yuh diyiorum cus diyorum baska bi sey demiyorum abi bu ne yav! Speaks ile speak'in ne farki var kardesim yaaaav! Biri bana anlata bilirmi lyutven :(((((((((((((_((((((((((

September 13, 2017

MehmetDeri4

S takisi çoğul değil mi ?

October 8, 2017

Leylaimek1

Speak yaptım olmadı neden speaks olcakmış

October 15, 2017

AleynaAvar

Neden she speak olmuyorrr da he speak istiyor biz nerden bilelim kızmı erkek mi

November 27, 2017

nebiKocagl

Sonunda s olmasın

January 8, 2018

yaren672160

Speak te konusmak demek neden talks oluyor cvp verirseniz sevinirim

January 22, 2018

MERFARUKYI14

Kastomonu tosyadan selamlar

January 24, 2018

Zuleha3

Ben dede ayne durum. speaks yazyom. talks cikyo

January 30, 2018

Uzeyirask

You neden olmaz

January 30, 2018

Metehan580021

Selam nasilsiniz

March 24, 2018

berk103612

Burada ingilizce ogrenmesi mümkünmu?

April 29, 2018

berk103612

Burada ingilozce ogrenmesi mümkünmu

April 29, 2018

KimXanitae

BTS"

May 21, 2018

Cengiz815245

Good

May 22, 2018

filizsara4

bnce uygulama çok iyi sizler yaniliyorsunuzz.bnim fikrim( good idea)

June 16, 2018

Eyll81118

Yaren speak kelimesini sipiik diye mi söylüyorsun yanlış anlamayın bu arada sipiiki

July 10, 2018

gencer106179

Cevap

October 2, 2018

sefa15835

Bro bi kelimenin sonuna ,s, geliği zaman çoğul yapmıyomu onu

October 5, 2018

LAKA567375

Who wants to be an english teacher.

February 26, 2019

LAKA567375

Who wants to be an english teacher.

February 26, 2019

EbuhasanEl

O (dişi) konuşur olması gerekmez miydi?

July 31, 2019

ulasskoc

He talking olmaz mı?

August 9, 2019

Sooyaa__4207

"s" vazgeçilmezi haa

August 28, 2019

dilrubaata

Aa yorum olduğunu yeni fark ettim

September 6, 2019

REZZAN569841

He speaks English. yazdim kabul etmedi.

October 3, 2019

utkuduru12345

Speak yazdim kabul etmiyo

April 13, 2015

frhnsrcm

Sonuna "s" getirirsen kabul eder. S takısını kullanmak gerekiyor.

January 2, 2016

MirayGke

Arkadaslar It speaks oluyor vende she ve he yi denedim olmuyor bide speak in sonuna s harfi getirin yani speaks It speaks.

April 20, 2015

fatma941823

İt speaks bu dogrusu

June 21, 2015

Tuttifutti1

Cevap: "She talks" imiş.

July 14, 2015

EmirDouhan

It speaks olmalıydı bence

July 28, 2015

ayemine0

bu doğru değil he/şhe/ıt veriliyor herhangi birinı kabul etmiyor

August 1, 2015

sezen814318

sen ne biliyor !

February 5, 2016

Eminezcele

Yaaa speak deilmi she tekil sonuna s koyunca cogul oluo speaks olmamasi gerekmiomudu

August 7, 2015

ErenArslan1

Ya ben anlamadım doğrusunu açıklarmısınız lütfen

October 10, 2015

Ahmetzkaya2

Mithis bisey bu ya

December 16, 2015

IhsanOuz0

ya kız ya erkek nerden bilek

December 16, 2015

mustafa97252

S takisi burada cogul anlami katmiyomu speak olmiyacakmi

January 29, 2016

sezen814318

Miray Gökçe ne zamandır bekliyorum birtek senden cevap aldım

February 5, 2016

sevde241428

Neden speaks da speak değil

February 17, 2016

dilan615890

em a demediz kız yada erkek

February 17, 2017

black_masTR

"She/he speaks." cevabını doğru kabul etmiyor :)

July 30, 2014

Selcen_Ozturk

she/he şeklinde yazdıysanız tabii ki etmez. birini yazmanız gerekiyor

July 30, 2014

bahar.sert

Ediyor

June 8, 2015

TheFireKing47

He is speaks , neden dogru kabul etmiyor

July 31, 2014

MadamPirate

Geniş zamanda "am is are" gelmediği için.

January 27, 2015

esraegerr

İs yok

April 3, 2015

esranem

İs olmamasi gerekiyo

May 26, 2015

bahar.sert

S takisi var is olmaz

June 8, 2015

123456789ay

she is speaks doğru değil diyor

August 13, 2014

hakanzkaya

Çünkü doğru değil. İki yardımcı fiil kullanmışsın. 'is' ve speak'ın sonuna 's' eki getirmişsin. İkisi de farklı zamanların yardımcı fiili...

October 6, 2014

SlaAkpek

Am is are gelmiyecekti indan

March 9, 2015

kdr68

Geniş zamanda am,is,are kullanılmaz

July 25, 2015

ingilshman

The speak niye dogru degil

October 12, 2014

birem310

The speak olmaz " I speak , he speaks yada she speaks " olur

October 20, 2014

ingilizcekurdu20

I you we they lere speak diye yazilir he she ıt lerede speaks diye yazilir ondan .

January 20, 2015

EceBuseSar

Erkek olduğunu ne bilek yani

March 13, 2015

nebiKocagl

Şöylüyo

January 8, 2018

sezen814318

sen ne diyorsun burda cevap bekliyoruz !!!!

February 5, 2016

nebiKocagl

Cevap

January 8, 2018

hdhdkri

He var

December 5, 2015

berat_esenn

He is talk yazdim yanlişim ne peki?

April 8, 2015

Alperen522603

Talk değil talks olucaktı. He she ve it de s gelir

October 30, 2015

ZeynepGl10

Yanlislikla kontrole bastim off yaa

July 9, 2015

Rojvan35

She speak olacaktı

December 3, 2016

Burak314224

Sonuna "s" takısı getirmeye gerek yok bence

May 6, 2017

SleymanOsm

He speak neden kabul etmedi

October 5, 2014

hakanzkaya

Speaks yazmalıydın çünkü speak fiilinin ardında 1 ve 2. Tekil şahıs do, 3. tekil tekil şahısda does yardımcı fiili bulunur. Does yardımcı fiili ana fiile 's' eki getirir.

October 6, 2014

birem310

He speaks olmasi gerekir

October 20, 2014

haticeozatess

He speak niye olmiyo

January 28, 2015

Alperen522603

O da olur. Fark etmiyo

October 30, 2015

Alperen522603

Oda olur fark etmiyo

October 30, 2015

Anl178760

He speaks olur . Sende -s takısı yok ondan olmamış.

November 10, 2015

miraozakal

S cogul bikere ornek horses

March 12, 2016

Huduj2003

Neden she olmuyor

January 25, 2015

SlaAkpek

She de olur bence senin yanlisi speakS yazmamissindir

March 9, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.