1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O konuşur."

"O konuşur."

Çeviri:He speaks.

July 30, 2014

83 Yorum


asum725555

Neden she speak olmuyor da sonuna s istiyor


helinpelda1

Çünkü he she ve it de s takisi gelir fakat you Wè they de gelmez


..._TR_...

I ,you,we,they speak he,she,it speaks


Rodi295021

Çok mantıklı


ferhataslantas_

You I They We Gibilerine gelmez Sadece Arkadaşlarında Dedigi Gibi She He İt e gelir She kızlara he erkek lere it cansız varlıklarda kullanılır


_.-.QUEEN.-._

•GENİŞ ZAMANDA

✓I,YOU,WE,THEY:(Fiil herhangi bir ek almaz.)

✓HE,SHE,IT:(Fiil -s ekini alır.)


bayram360568

He she it de s takisi gelior obürlerinde gelmio


ceren399430

O kunuşur diyor çoğul olur o diyince


merzgzel

S takısı gelmezse cümle yanlış olur.She speak diye bir cümle yoktur.I speak olur ancak.


Bety_Asly

Başka birinden bahsediyor ondan ama toplumla ilgili bir şeyler dese "s" gelmezdi yada kendisinden bahsetseydi "s" gelmez di farklı durumlar için de s nin anlamı çoğul yani Apples elmalar.


Haticeevik8

Evet yaa suan bir canım vardi oda gitti


hayrunnisa313226

Geniş zaman olduğu için


Sweet660887

Bendede öyle oluyo


mucitler

Çunku onceki cumle tekilse onun sonuna s geliyor eğer baştaki cogulsa digeri tekil oluyor


jennifer1234.

Cünkü she dişi varlıklara gelir


RamazanAyg3

Tesekkur arkadaslar yorumlariniz cok aydinlatici oluyor.


Embesil

She ya da he ikisinden biri.


Eckscaliburk

He olunca s eki getirilir he she it s eklenir


Deniz

Neden speaks


YunusAkdem2

Geniş zaman da he she it e fiile s takısı geliyor.


EnesAraz

Arakadaşlar HE , SHE , İT de ( 's ) takısı gelir .


fatmaB17

she yazdım kabul etmedi


Tuba711477

geniş zamanda he she it e s takası gelir


MehmetDerik

S takisi çoğul değil mi ?


Leylaimek1

Speak yaptım olmadı neden speaks olcakmış


HANDAN_002

Geniş zaman cümlelerinde he , she ve it ' den sonra "s" takısı gelir .

Ancak I , you , we ve they 'den sonra "s" takısı gelmez.

Bu kural farklı bi zaman cümlesinde geçerli değildir . ^-^


nisanurdev2

Takipleşelim mi


TZKPRN700469

Bende ya kabul etmiyo offf


AleynaAvar

Neden she speak olmuyorrr da he speak istiyor biz nerden bilelim kızmı erkek mi


yaren672160

Speak te konusmak demek neden talks oluyor cvp verirseniz sevinirim


MERFARUKYI14

Kastomonu tosyadan selamlar


Zuleha3

Ben dede ayne durum. speaks yazyom. talks cikyo


berk103612

Burada ingilizce ogrenmesi mümkünmu?


filizsara4

bnce uygulama çok iyi sizler yaniliyorsunuzz.bnim fikrim( good idea)


Eyll81118

Yaren speak kelimesini sipiik diye mi söylüyorsun yanlış anlamayın bu arada sipiiki


sefa15835

Bro bi kelimenin sonuna ,s, geliği zaman çoğul yapmıyomu onu


LAKA567375

Who wants to be an english teacher.


LAKA567375

Who wants to be an english teacher.


EbuhasanEl

O (dişi) konuşur olması gerekmez miydi?


ulasskoc

He talking olmaz mı?


Sooyaa__4207

"s" vazgeçilmezi haa


REZZAN569841

He speaks English. yazdim kabul etmedi.


ahmet110696

Ben He speaks yaptım ama yalnış desi


ahmet110696

Ben He speaks dedim yalnis dedi


Ahmet112114

Arkadaşlar do/does yardımcı fiili ingilizce de geniş zamanı belirtmektedir. Ancak do/does yardımcı fiili, olumlu cümlede kullanılmaz. I, You, We, They ile başlayan cümlenin devamında fiilin birinci hali kullanılır. 'I go' He, She, It ile başlayan cümlenin devamında da fiile 's' takısı getirilir. Karşı taraf, kurduğumuz cümlenin geniş zamandan bahsettiği anlaması için. 'I goes' Olumsuz ve soru cümlelerinde 's' takısı kullanmak gerekmiyor çünkü does fiilini cümle içinde kullanabiliyoruz.


HamzaAliNu

O konuşur diyor she yazıyorum he olması lazım diyor


Deniz828084

Kadin ya da erkegi kastedigini nasil anliycaz


[aktif olmayan kullanıcı]

    Neden he speak olmuyorda he speaks oluyor.


Melis331143

    Sırf şu -s takısı yüzünden kaybettim sadece 1 tane kalbim vardı hep aynı hatayı yapıyorum


emin587916

    Speak bilmek değilmi okumak ne read mı?


seyda426732

    Ya yuh demini he yaptim diye simdide she yaptim diye kabul etmedi ya


hayrunnisa313226

    Kaç yaşındasınız ben 13


ada393288

    O konusur dediginde he oldugunu nasil anliyoruz


jale935819

    Neden diolog gözükmüyo


Frat57855

    He is speaks olmalıydı sizce


Lacrimosa200316

    she speak'te olabilir, sonuçta orada herhangi bir cins türü belirtmemişsiniz.


Azime600807

    Neden he de she değil


HanifeKaca

    Aynısını söyledim yanlış saydı


simush4

    Ee ben HE SPEAKS yaptım yanlış dedi ama


safiyeayan

    İlk başina he yapçaktimda ama ypmadım keşke yapsaydım


YusufGlay

    Ben she speaks yazdım ama ne faekı var yani ya he yada she


fatima91756

    Yaa nasi ya uzerine say dokuldu yanlis gitdi off


Ayenalahan

    Arkadaşlar bu cümlede kafam karıştı benim aydınlatırmısınız soruyu türkçe sormuş o konuşur diye she he yede o deniyo ben he yazdım tuttu she yazsaydımda doğru çıkarmıydı acaba


Ayenalahan

    He she yede O deniyo ben he yazdım doğru çıktı she yazsaydım doğru olurmuydu acaba çünkü soruyu türkçe sordu


TZKPRN700469

    he speak diyorum kabul etmiyor


TZKPRN700469

    He speak diyorum ama olmuyor


Zehra796577

    He speak yaziyorum olmular speaks olmali diyor neden ki


OTG49085

    Arkadaşlar neden is takısı gelmedi.Yani neden he is speaks olmadı?


BuseOral4

    Bunun cinsiyeti belirtmesi gerekirdi


nisanurdev2

    Gt yapmak isteyen?


nisanurdev2

    Gt yapmak isteyen?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.