1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We have never spoken."

"We have never spoken."

Fordítás:Mi még sosem beszéltünk.

July 30, 2014

7 hozzászólás


TamsAoriginal

Soha sem beszéltünk miért nem fogadható el?


gnebeva

Már elfogadta. 2015.03.12


BEeeSTia

Sosem beszéltünk-et elfogadja.


Xelph

Mert ott a never


Adrienn912857

Nekem elfogadta már 2016.03.05

Viszont: have nagyon muszáj a mondatba?


Simon_Zoli

Igen, mert ez befejezett jelen és ebben az igeidőben have + 3. alak van. A "never" miatt pedig ez az igeidő kell. Egyébként nekem is elfogadja a soha sem beszéltünk fordítást, csak egybeírja (sohasem). 2016.07.24


T7stvan

Nem lehet a helyes valaszt beirni, mert a kinalatban nem szerepel

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.