Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I am never going to establish myself in one place."

Çeviri:Ben hiç bir zaman kendimi tek bir yere yerleştirmeyeceğim.

4 yıl önce

7 Yorum


batuhan93

Asla kendimi tek bir tek yerde yerlestirmeyecegim seklindeki sunulan cevap cumlesinden bir şey anlamadim.

4 yıl önce

kunter54

Bana göre; zaten çeviride " tek " sözcüğü fazla

3 yıl önce

Bulendi

Bu çeviride Türkçe yazım hatası var. Hiçbir kelimesi birleşik yazılır.

3 yıl önce

Ahmet395405

Ben kendimi bir yere asla yerleştirmeyecegim. Bence doğru fakat kabul etmedi.

1 yıl önce

firat591923

Kelimelerde hic kismi yok duzeltilmesi dileiyle

1 yıl önce

enanasya
enanasya

Bence de Türkçe için anlamsız bir çeviri oldu. Bir bilen bu cümlenin aslında ne anlama geldiğini belirtse ne iyi olur.

1 yıl önce

mevaka

"Kendimi asla bir yere yerlestirmeyecegim " derken ? Bu ne demek simdi ? Mesela biri size turkcede boyle bir cumle kursa ne kadar anlamsiz gelir degil mi ? Peki merak ediyorum acaba ingilizcede kurulan boyle bir cumleyi anadili Ingilizce olanlar da bizim turkcede buldugumuz kadar anlamsiz buluyorlar midir?

3 ay önce