Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben evet derim."

Çeviri:I say yes.

4 yıl önce

17 Yorum


Whiskeyice

ne dediğimi bilmiyorum, kabul etmedi zaten :D neyse sakinim

3 yıl önce

OkanDemir562776

You say no.

2 yıl önce

CandanRana

Yes I sayı dedim kabul etmedi

3 yıl önce

tamer586061

Čevirisi :Evet ben derim ----

2 yıl önce

dometo

ben de HAYIR derim

1 yıl önce

SergenAtes

I say yes.

2 yıl önce

YGT799175

I am yes olmaz mı ?

1 yıl önce

Tue284621

Aynen ben de nerede am is are geleceğini anlayamiyorum bazen he is falan yazıyorum kabul etmiyor sadece he falan yazıyor neye göre bu?

8 ay önce

ZakirGndod

Karsisindaki ne teklif editoda bu evet diyo

2 yıl önce

hamzankara

İ tell yes dedim ama

1 yıl önce

evval_dilt

Tell anlatmaktir ama i soylemek istiyor

1 yıl önce

CemreTaskin

Yes'i tırnak içinde yazdım kabul etmedi :D

1 yıl önce

ErenKale1

I tell yes dedim fakat kabul etmedi, neden kabul etmediğini açıklayabilir misiniz acaba.Teşekkürler ^^

1 yıl önce

AzadZanaKa

I says yes.desek olmaz mı ?

1 yıl önce

evval_dilt

S eki sadece he,she ve itte kullanilir.i ,you,we ve they'de kullanilmaz

1 yıl önce

MspSweetel

l HTZS6 külp kodu acaba gelir misiniz ? Hem eğlenmek için hem de dil öğrenmek için . Gelenlere çok teşekkür ederim :)

1 yıl önce

Begm47

Neden özne me olmuyor

1 yıl önce