"Ben evet derim."

Çeviri:I say yes.

4 yıl önce

29 Yorum


Whiskeyice

ne dediğimi bilmiyorum, kabul etmedi zaten :D neyse sakinim

3 yıl önce

OkanDemir562776

You say no.

2 yıl önce

CandanRana

Yes I sayı dedim kabul etmedi

3 yıl önce

tamer586061

Čevirisi :Evet ben derim ----

2 yıl önce

alperen959407

Bende oncekinde defim

3 yıl önce

dometo

ben de HAYIR derim

1 yıl önce

SergenAtes

I say yes.

2 yıl önce

YGT799175

I am yes olmaz mı ?

1 yıl önce

Tue284621

Aynen ben de nerede am is are geleceğini anlayamiyorum bazen he is falan yazıyorum kabul etmiyor sadece he falan yazıyor neye göre bu?

10 ay önce

ZakirGndod

Karsisindaki ne teklif editoda bu evet diyo

2 yıl önce

hamzankara

İ tell yes dedim ama

2 yıl önce

evval_dilt

Tell anlatmaktir ama i soylemek istiyor

1 yıl önce

CemreTaskin

Yes'i tırnak içinde yazdım kabul etmedi :D

2 yıl önce

ErenKale1

I tell yes dedim fakat kabul etmedi, neden kabul etmediğini açıklayabilir misiniz acaba.Teşekkürler ^^

1 yıl önce

AzadZanaKa

I says yes.desek olmaz mı ?

1 yıl önce

evval_dilt

S eki sadece he,she ve itte kullanilir.i ,you,we ve they'de kullanilmaz

1 yıl önce

MspSweetel

l HTZS6 külp kodu acaba gelir misiniz ? Hem eğlenmek için hem de dil öğrenmek için . Gelenlere çok teşekkür ederim :)

1 yıl önce

Begm47

Neden özne me olmuyor

1 yıl önce

ikbal372428

Ya ben eber derimle ben eve diyorum arasindaki fark ne

3 yıl önce

kral454284

Niye ı yes say değil

2 yıl önce

furkanalmas21

ı thinks yes kabul etmedi

2 yıl önce

ercanbaysa

...

2 yıl önce

imhayalperest

I say yeah dedim kabul etmedi

3 yıl önce

MVolkanAslan

Bi kaç soru önce " Onlar bana evet derler" in tercümesinde "they tell me yes" ben "they say me yes" yazdığımda yanlış çıkmıştı. Şimdı burada ona istinaden "I tell yes" yerine " I say yes" cevabını verdim yanlış oldu yine. Neden farklılık gösterdi acaba ??

4 yıl önce

omercito
omercito

Linkteki yorumumda paylaştığım tabloları incelerseniz farkı anlayabilirsiniz: https://www.duolingo.com/comment/2547958

Kısaca şöyle bir ayrım olduğunu söyleyebiliriz:

  • I said "Ahmet" = "Ahmet" dedim.
  • I told Ahmet = Ahmet'e söyledim.

  • I told Ahmet "yes" = Ahmet'e "evet" dedim.

  • I said "yes" to Ahmet = Ahmet'e "evet" dedim.
4 yıl önce

ilaydoo

I says yes olması gerekmezmiydi ?

3 yıl önce

ZekiBakan

Say olur, says üçüncü tekiller için.

3 yıl önce

Whiskeyice

I = ben yes= EVET say= derim I= BEN Yes= evet say= DERİM

I YES SAY = BEN EVET DERİM :d cümle kurdum lann...

3 yıl önce

SELN8

Her bir şeyi okuyor kadın çenesi yorulmadı gitti

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.