1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I sleep."

"I sleep."

Çeviri:Uyurum.

July 30, 2014

18 Yorum

Konu önem sırasına göre

iremnurerglu2

Neden sleep de sleeps değil

November 19, 2017

Eliftksz034

I, you, we, they'e "s" takısı gelmiyor. He, she, it'e "s" takısıalıyor

February 4, 2019

berrak816636

Geniş zamanda sadece he,she,it'e "s"takısı gelir

June 29, 2018

funda527885

Cunki genis zaman oldugu icin he she it bunlarda s takisi alir

July 5, 2019

berfes

Ben yatiyorum yaptim olmadi ozam ben uyuyorum

October 25, 2015

idiotforme

Ben uyurum dedim. Yanlış dedi. Doğrusunu uyurum olarak düzeltti. Çok bir şey değişiyormuş tebrik ediyorum

August 11, 2016

h.beyzatekeli

Konunun dışında ama ben seri kısmını anlamadım. Biri yardımcı olabilir mi? 3 günlük seri

June 4, 2018

Giresunlu2828

Ben bunun bugu buldum mikrofona tıklıyoruz. Daha sonra ustteki mikrofona tikliyoruz. Duolingoda dogruluyo(:

April 29, 2019

DenizSiraa

Kendi sesini dinlettim kabul etti

July 10, 2019

DenizSiraa

Hayatta kendi sesimi dinletmem

July 10, 2019

DenizSiraa

Mantık

July 10, 2019

axernefes

ben uyurum ile uyurum aynı anlamda çok saçma:/

November 24, 2016

AliSivri3

ben yatıyorum farklı şeydir bu yüzden uyuyorum ben uyuyorum kelimeleri doğrudur

October 29, 2017

AliSivri3

Ben uyurum da yazmayın ben uyudum

October 29, 2017

berrak816636

Geniş zamanda sadece he, she, it, e "s" takısı gelir

June 29, 2018

HGB978516

Me and my sister sleep.

July 24, 2018

serkanye34

Ben uyurum niye kabul edilmiyor?

March 11, 2019

betul158723

Bence orda uyuyorum değil ben uyuyorum olmalıydı

June 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.