1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "In July we eat fruit."

"In July we eat fruit."

Çeviri:Temmuzda biz meyve yeriz.

July 30, 2014

43 Yorum


zeynepergene

biz temmuzda oruc tutariz jnfkdmsx

September 30, 2015

AsLaNSavasmaN

We eat fruit in July ile In July we eat fruit arasında fark var mıdır?

July 30, 2014

m.23

Bence yok

April 26, 2015

xNurseGirlx

Yok.

October 14, 2017

gokayates

Neden fruits kullanılmadı?

August 27, 2015

xNurseGirlx

Fruits ; Meyveler demektir.

October 14, 2017

Hilal.41

Biz temmuzda meyve yeriz olması gereklidir.

February 2, 2016

razrushost

Temmuz ayında meyve yeriz de oluyor :)

June 10, 2016

HilalKrpnr

Oluyor zaten

July 29, 2017

ismail912039

O da olur diğeride ikiside türkçede mantıklı karşılık buluyor

April 5, 2018

canasu1

We eat fruit in July... Same ... İn July We eat fruit.

November 17, 2016

melihsenkaya

ingilizceden gectik, turkceden kaldik meyvayla :)

December 23, 2015

DilsadeGngr

telaffuzları anlabilsem

September 28, 2016

Hasankarl

In july and August. eat furit. Olabilir di . İkisinde meyve yeriz.

October 24, 2016

apaci12312

Çok fazla food a benziyor fruit derken lütfen bi kontrol edin

January 9, 2017

beyza993325

emoji koydum kabul etmedi

May 1, 2017

xNurseGirlx

Emoji ile ders ne alaka?

October 14, 2017

BERATDEVEC1

Hasiktir amina koyum mal bunlar ya tek yanlisim var oda bu neden algilamiyo amk

July 30, 2019

mehmetje

Meyve veya meyva ayni degilmi

April 18, 2015

evvalGlc

Meyva büyük ünlü uyumuna uymaz. Doğru olanını TDK ;"meyve" diye açıklamıştır. .

January 30, 2016

xNurseGirlx

Haklısın

October 14, 2017

xNurseGirlx

Meyva demen hatalı, meyve demen gerekir.

October 14, 2017

etinSakl

Hayır doğru olan meyve diğeri halk tabiridir ayılar kullanır

March 27, 2018

ahmettubay

Bence fark yok

August 26, 2015

Emir427441

Var

May 20, 2017

xNurseGirlx

Yok.

October 14, 2017

aysesenanur

Hiç zor değil

September 4, 2015

SinemErol0

"In July we eat fruit."

Çeviri:Temmuzda biz meyve yeriz.

October 14, 2015

lalelalelale

Temmuzda biz meyva yeriz yazdim kabul edilmedi.Meyva dogru bir soylemdir.TDK sayfasina bakabilirsiniz.

October 30, 2015

emotionalman

Aslında burada kelimenin "meyve" olması;

Kelimenin türkçe kökenli olmasından yani "ses uyumu" kuralından kaynaklanir.

Kural "ince hece ile basliyan kelimeler, ince hece ile devam eder."

O yüzden de "meyva" bu kuralı bozmaktadır.

October 30, 2015

xNurseGirlx

Meyva demen hatalı, kabul edilmez meyve demen gerekli

October 14, 2017

IkYeil

temmuzda kelimesini cumle sonunda yazmakla nasil bir yanlis yaptim?

January 8, 2016

zeynepgulkan

kabule tmesi gerekiyor olmasi gerkmiyomuydu neden boyle sacmalik yapiyoki oyle bisey oldugunda direk rapor ederim valla

May 20, 2016

beyza494071

Bencede hiç zor değil

May 5, 2016

BilgehanEr

Neden 'fruit' kullanılmış 'fruits' değil?

May 8, 2016

berke9090

we eat fruit in july olması gerekmez mi?

May 17, 2016

spingirlsflora

Şey bunlar pek işe yaramaz yani yüzde elli işe yaramaz çünkü günluk hayatta kullandıgımiz kelimeler değil örneğin #I am yours.# ne demek bu ,ben seninim,ne saçma bi cümle

December 25, 2016

vahit54848

İn july of the month we eat fruit

February 21, 2017

lisayev

We eat fruit in july olmazmi?

June 24, 2017

Akif252538

Türkçe çevirisinde hata var daha doğrusu cümle bozukluğu dualingoda böyle hatalar sık oluyor ama mükemmel bir uygulama

January 25, 2018

bonmen

Temmuz'da, yazılış hatalı değildir! Düzeltilmesi gerekir.

July 28, 2018

MustafaSek17

"We eat fruit in july" olmalı çünkü ingilizcede cümle yapısı genel olarak Özne-fiil-nesne-yer-zaman olarak gider. Kalıptan uzaklaşılıyo ve Sürekli bu yanlış yapılıyo

January 7, 2019

AhmetFrnc

Neden zarflar cümlenin başına geliyor tamam gelebilir ama sebebi nedir

March 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.