A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Man"

Fordítás:Férfi

0
4 éve

53 hozzászólás


judea50

a hangalapú tanítás számomra kizárt, mert hallássérült vagyok.

8
Válasz3 éve

Linda960519

Süket vagy?

-4
Válasz3 hónapja

kkm758590

Szémét hülye

0
Válasz2 hónapja

odorrobi

Szerintem ez egy okositó játèk és ne beszèljetek ilyen csúnyán mert joooooooooo!

5
Válasz3 éve

timcsi33

nekem először egy másodperce beírta hogy man, aztán ezt:No, they are not necessary. ez nem fair!!!

5
Válasz3 éve

Linda960519

Muhahaaa

-2
Válasz3 hónapja

nagylorinc2004

En ugy hallottam h men azt is.irtam le de nem fogadta el mert azt kellet volna irnom h.man a kiejtesuk tok ugyanolyan

5
Válasz2 éve

ggabi0202

Lazán men-nek értékeltem Nem jó...

5
Válasz2 éve

lalu.horva

Nagyon jo sokat lehet belöle tanulni angolul is a suliban is jo

5
Válasz2 éve

shackallor

Férfi

4
Válasz2 éve

shackallor

férfi

1
Válasz2 éve

shackallor

Férfi

1
Válasz2 éve

NagyViktor871566

Nem tudja beolvasni

1
Válasz6 hónapja

haliho2

Nem értem

2
Válasz4 hete

Elizabeth332428

Én "ember"t irtam és elfogadta. Ez normális?

1
Válasz1 hete

ZalaCsald1

30 másodpercik töltött

0
Válasz10 hónapja

NorbertJak8

Nem fogadja el a férit!!!! Az összes beszélőssel ez a helyzet nálam!

0
Válasz6 napja

aronka84

ha sokszor egymás után nyomjátok a hallgatást akkor olyan minthe kecske lenne

-1
Válasz3 éve

Zim541626

Milyen kecske te hülye nekem nincs semmilyen szed ez nem arra hasonlít

-1
Válasz1 hete

Vladiwoody

Nem is:-*

-4
Válasz2 éve

roli02

tényleg olyan

-8
Válasz3 éve

blanka895915

Amugy a tobbinel is de js

-5
Válasz2 éve

Enik382479

Nekem nem fogadja el azt hogy fèrfi....

-1
Válasz6 hónapja

Zim541626

Hát mert rosszul írtad

1
Válasz1 hete

ron339102

A tesóm szereti a kecskéket

-2
Válasz8 hónapja

haliho2

Nagyon vicces

0
Válasz4 hete

petyka11

Man

-3
Válasz3 éve

LaszloEnyingi

the man vagy a man

-3
Válasz2 éve