Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"He has told the story to the journalist."

Traducere:El i-a spus povestea jurnalistului.

0
acum 4 ani

3 comentarii


ioan-54

Daca sunt hipercorecti de ce nu accepta si hipercorectitudinea noastra in alte cazuri? De ce n-o fi corect "El a spus povestea jurnalistului"?!?

0
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Am mai spus și o să tot repet... :)
Când după verb avem un cuvânt care răspunde la întrebarea ”cui?” (cui i-a spus? jurnalistului.), atunci pronumele care apare între subiect și verb este obligatoriu (acel ”i-”).

Dacă zici ”El a spus povestea jurnalistului.”, atunci întrebarea este ”a cui poveste?” (a jurnalistului) și s-ar traduce ”He has told the story of the journalist.” / ”He has told the journalist's story.”

2
Răspundeacum 4 ani

SimonaVarga

Dar nu este corecta si varianta " el i-a spus jurnalistului povestea? "

0
Răspundeacum 3 ani