Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Populația are dreptul la tratament."

Traducere:The population has the right to treatment.

acum 4 ani

3 comentarii


ioan-54

Parca se zicea ca atunci cand este vorba de o generalizare nu se mai pune THE (population)...

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

La toate propozițiile unde am vorbit despre diferențierea dintre general și particular era vorba de substantive la plural. Același lucru am spus și în articolul de aici de pe forum cu regulile de folosire pentru ”the”.

”the population” este substantiv la singular.

acum 4 ani

alinanis

de ce nu e corect ....... for treatment ?

acum 4 ani