"Benim çantamda hiçbir şey yok."

Çeviri:I do not have anything in my bag.

4 yıl önce

9 Yorum


kozkaptan

In the my bag neden olmadi

4 yıl önce

Viforvendetta
4 yıl önce

kozkaptan

teşekkürler

4 yıl önce

evangeleh

Neden I don't have, soru "hiçbir şeyim" demiyor ki, "hiçbir şey" diyor, yalnizca "don't have anything" olsa ya, (I) olmadan çalışmıyor muydu bu yapı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Oznesiz emir cumlsi olur. "Don't have anything": bir seyin olmasin

4 yıl önce

kebsilli

" There is anythink in my bag" olmaz mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Anything kullanınca not da gerekir. "There is nothing" ya da "there is not anythinh"

4 yıl önce

CmlGndz

"I got nothing in my bag" gibi kullanımlar da kabul edilmeli kanaatindeyim. Sonuçta kimse konuşurken "I do not have anything in my bag." demeyecek sonra.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

I have got nothing.... olur. I got olmaz. Onu oyle duymanizin sebebi i've got diye kisaltilmasi ve have in pek duyylmamasi. Ya da i have nothing....

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.