Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadın etekleri görür."

Çeviri:The woman sees the skirts.

4 yıl önce

13 Yorum


batu955

woman sees skirts dedim ve the nın eksik oluğu söylendi. açıkçası tam olarak ne işe yarıyor burda the ?

4 yıl önce

wildstorm_1970

HANİ NEWSPAPER GAZETE OLUYOR DA.. ''THE NEWSPAPER'' GAZETE ''Yİ '' OLUYOR YA... buradaki durumda ''etekler i oluyor işte..

3 yıl önce

mehmeetyas

Eteklerin belirli oldugu icin the kullanilir

4 yıl önce

byninja

the i,ı,u,ü ekleri yani belirtme hal eki yerine kullanılıyor. ben öyle anladım.

1 yıl önce

FatihSoykan

bu "the" kullanımına bir alışamadım gitti

3 yıl önce

AliEmreK.

A woman... Mantığını anlamadım bir türlü

3 yıl önce

AyrtonSercan

See ile sees arasındaki fark nedir

2 yıl önce

cenkdemirkiran

i see the skirts diyebilirsin ama kadın dendiğinde "s" takısı gelir. çünkü he, she, it. kuralı.

1 yıl önce

emre666

Birde sanırım geniş zamanda -s geliyor

10 ay önce

asirazi

Woman sees the skirts dedim bacadan attılar yardım eder misiniz?

3 yıl önce

gasray

etekler çoğul değil mi hani the belli olan şeylerde kullanılıyodu

2 yıl önce

YusufDemir17

the ye alışamadım bir ya

2 yıl önce

bazarov4

Ya the ve a takıları benim bildiğim tekil tekil nesneler içindi. Burda oyle çıkmadı ilginç.

7 ay önce