"A fiú megvacsorázik."

Fordítás:The boy eats dinner.

4 éve

10 hozzászólás


Kurokokawa

has es have az nem azt jelenti hgy van vlmije? Tehat ennek annak kene lennie hogy a fiunak van vacsoraja?

2 éve

ImBotond

Nem. A have (1 szám 3.személyben a has) azt is jelenti, hogy eszik-iszik szó szerint. Tehát a The boy has dinner, azt jelenti, hogy A fiú eszi-issza az ebédet, és ez ugyanaz, mint a The boy eats dinner. Ha tetszett ez a bejegyzés, akkor adjatok lingotot, írjatok kommentet, like-oljátok a bejegyzést, és jelöljetek be ismerősnek. Ja! És a birtoklás a "have got"-tal is kifejezhetjük, tehát pl. az "I have children" ugyan azt jelenti, mint az "I have got children" Szerintem segített, de van egy másik angoltanulásos oldal: e-egyetem.hu . A teljes csomag pénz sajnos :-( , de ki lehet próbálni az elején ingyen is :-) .

1 éve

kelenepi

Miért has..? A has-t mikor kell haználni.?

4 éve

occsike1987

Szerintem a have szó egyes szám 3 személy beli alakja. Olyat nem írhatsz hogy haves

3 éve

osiixynick

"to take dinner" is helyes: http://forum.wordreference.com/showthread.php?t=1890895, egy röpke gyorsan bekapott étkezésnél még természetesen is hat.

3 éve

ordas2

Hisztizik!!! Hol a has dinnert, Hol az eta dinnert Akarja elfogadni!

2 éve

ordas2

Eats

2 éve

ordas2

Bocs. Rájöttem, velem van a baj! ;-)

2 éve

CsabaImre2

Ez jo

1 éve

Campanella7

Kérnék egy kis segítséget: eddig mindig kellett a "the" ha azt akarta kifejezni, hogy megevett, megivott valaki valamit. Pl. The boy eats the dinner - A fiú megvacsorázik, The boy eats dinner - a fiú vacsorázik. - most miért nem fogadja el a The boy eats the dinner-t?

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.