"Mühendis farklı bir motor ister."

Çeviri:The engineer wants a different motor.

4 yıl önce

12 Yorum


velimurat

A different yerine neden another i kabul etmedi anlamadim

4 yıl önce

huseyinkuruoglu

A different: farklı bir Another: bir diğeri Ama yine de kabul edilebilir herhalde.

4 yıl önce

Viforvendetta

olabilir bence de raporlarsan eklerler.

4 yıl önce

fatih_sahin

motor yerine engine yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

etabek

Arada a eklemedim diye tüm yazdigimi yanlış saydı

2 yıl önce

Muharr2

neden desire oldu want olmadi ?

1 yıl önce

yusuf717676

Çünkü another bir başka anlamına geliyor

1 yıl önce

sanane124494

Engineer wants a different engine yazdım neden kabul etmedi ki

1 yıl önce

blackfail39

The engineer wants a different motor

4 ay önce

dreamepic

motorcycle yazdım motor yazmak gerekiyormuş nasıl kabul etmez ya

3 yıl önce

emresk17

Motorcycle = motosiklet

3 yıl önce

dreamepic

motorcycle yazdım motor yazmak gerekiyormuş nasıl kabul etmez ya

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.