A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A nök szeretnek beszélni."

Fordítás:Women like to talk.

4 éve

6 hozzászólás


joye23
joye23

A nők szeretnek beszélni. - The women like to talk. - és nem fogadja el mert szerinte a "the" nem kell oda.

4 éve

SzilNet

A speak és a talk között mi a különbség? Itt miért nem jó a speak?

4 éve

Panda7373

Speak egy adott nyelv beszélésére vonatkozik, míg a talk a beszélgetésre.

4 éve

vzsolti

A the miért nem kell oda?????.

3 éve

tothcila
tothcila

Mert általánosságot fejezünk ki és akkor nem kell kitenni.

3 éve

NikolettMo3

Speak or talk in this case would be equally acceptable. I'm getting fed up with this app!!!!! :(

3 éve