Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The author has had many publications."

Çeviri:Yazarın birçok yayını olmuştur.

4 yıl önce

17 Yorum


levent_karaoglu

"yazarın bircok yayını vardı" nasıl yanlış olabilir ki

3 yıl önce

ugurcansayan

"The author had many publications." demiş oluyorsunuz.

3 yıl önce

erdogansarac
erdogansarac

"olmuştur" diyebilmemiz için "had had" olmadı gerekmez miydi? Burada present perfect var ve "Yazarın bir çok yayını vardı" yada "yayını oldu" doğru olmalı. Değil mi?

1 yıl önce

candost2
candost2

Yazarin bir cok yayınlanmış eseri vardı. Dogru olmali diye dusunuyorum...

3 yıl önce

bilgekaganylmz

Yapmış= has done (mişli geçmiş)

Yapmıştı= had done (miştili geçmiş)

1 yıl önce

Ist490466

Burda present perfect kullanilmis, past perfect degil. Zaman belirsiz oldugunda kullanilir, zaman belirliyken kullandigimiz had yerine zamanin belirsiz oldugu has had demiş. Bu durumda vardi kabul edilmeli.

1 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Bende yazar bir çok yayına sahipti dedim ama malesef kabul etmedi.

1 yıl önce

gerzekaban

Burada was yada were olmadığına göre idi ifadesini (olmuş tu) ne karşılıyor.

4 yıl önce

Viforvendetta

perfect tense konusuna başka kaynaklardan çalışmalısın
duolingo yetersiz gelebilir.
mesela bu cümle have+ fiilin 3. hali ile kurulmuş . "has had"

4 yıl önce

receptoklu

hayir. misli gecmis zaman degil bu ...
perfect tens...

3 yıl önce

GokhanCK

Perfect tense'i biliyorum. Ancak olmustu misli gecmis zamanin hikayesidir. En azindan Turkcede...

3 yıl önce

ugurcansayan

"Olmuştu" yazmıyor, "olmuştur" yazıyor. Öğrenilen geçmiş zamanın geniş zamanlı ekeylem kipiyle çekimlenmesi.

3 yıl önce

GokhanCK

Misli geçmiş zaman had+v3 degil mi?

4 yıl önce

ZynpBnlr

yayınları dedim kabul etmedi

1 yıl önce

ali781842

Yazarin bir cok yayini olmustur kabul edilmesi lazimci bircok bitisik olmadigi icin kabul edilmedi

8 ay önce

Rabia460

Buradaki yayın kelimesi eser anlamında mı acaba ?

8 ay önce

Herculyus

Verilen cümleler çok akademik , please give us more than daily activities sentence , these sentence are very big academic

1 yıl önce