"Anythingelsetoconsider?"

Çeviri:Göz önüne alacak başka bir şey var mı?

4 yıl önce

20 Yorum


serkankenc

"Düşünülecek başka bir şey var mı?" olmaz mı?

4 yıl önce

auspices

"Dikkate alınacak başka bir şey" de olabilir

4 yıl önce

zbahadir
zbahadir

"var mı" kelimesinin karşılığı yok ve cümleyi anlayamadım. Orada bir there olması gerekmez miydi? Neye göre bunu öğrenmeliyiz? Kalıp olarak mı düşünmeliyiz?

3 yıl önce

zahter35

arkadaşlar ben de "göz önünde bulundurulacak başka bir şey var mı?" dedim ama kabul edilmedi. göz önüne almak, göz önünde bulundurmak, önceden düşünmek, hesaplamak ve dikkate almak tdk'ya göre de aynı anlama geliyor. cümlenin anlamını bu kadar komplike hale getirmek yerine, temiz bir türkçe ile "dikkate alınacak başka bir şey var mı?" demek en güzeli bence.

3 yıl önce

hayrettin.3

Var mı yerine (?) koydum bir İngiliz gibi, kabul görmedi

4 yıl önce

ozlena

Cümle o kadar anlamsızki

3 yıl önce

bir.dost

bu biraz deyim gibi duruyor.. googlede arayınca duolingo çıkıyor sadece

is there anything else to consider

daha mantıklı değil mi

2 yıl önce

sendenissen

"Dikkate almaya değer başka bir şey var mi? "Kabul etmedi

3 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Cumlenin Ingilizcesi sorulmus olsaydi, "Are there......." diye baslardim, sorudaki Ingilizce cumle bu sekliyle baslamadigi icin bu cumleyi hic verilen cevaptaki gibi dusunmedim. Ogrenmis olduk.

3 yıl önce

modene1

DuoLingo folks: seems there's a lotta good questions here that ought to get an answer?

2 yıl önce

gulenzek

"düşünmek için başka birşey var mı?" olmalı değil mi?

4 yıl önce

NeonSanguinem

"Any" ile başlayan hiçbir şey cümle başına gelemez diye biliyordum ?

3 yıl önce

candost2
candost2

Göz önüne alınacak başka herhangi bir şey? Neden olmuyor?

3 yıl önce

MustafaAsl

başka dikkate alınacak birşey var mı? daha mantıklı değil mi arkadaş bu nedir. çoğu cümlenin çok saçma karşılıkları var

3 yıl önce

newzat
newzat

başka göz önüne alınacak bir şey var mı? diye yazıyorum yanlış çıkıyor

2 yıl önce

gulbudak

else ü telaffuzundan nefret ettim

2 yıl önce

disa77
disa77

O zaman sen hiç 'nothing else matters şarkısını dinlememişsin -ki harikadır kendileri-

2 yıl önce

ilknur10489

Var mi kelimesini NE karsiliyor

1 yıl önce

mustafa8342

"hesaba katılacak" olarak alamaz mıyız ?

1 yıl önce

lalelalelale

Göz önüne alacak başka şey var mı neden dogru degilmiş.

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.