"Sen o mutfakta mı yemek yaptın?"

Çeviri:Did you cook in that kitchen?

4 yıl önce

7 Yorum


kemal.c.ta

Did you cook in that kitchen doğru cevap olması gerekir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

zaten dogru cevap, yukarida da oyle yaziyor!

4 yıl önce

cevher3

Merhaba , bu cümleyi Türkçe'ye çevirir misiniz?

''it seemed impossible ''

4 yıl önce

Kinevart

"Imkansız görünüyordu"

5 ay önce

enanasya
enanasya

"Have you cooked in that kitchen?" yanlış bir cümle midir?

1 ay önce

enanasya
enanasya

Doğru cümleymiş.

1 ay önce

AydinManav
AydinManav

Simple past eylemin geçmiş bitmiş olduğunu belirtir cümlede geçmiş bir zaman zarfı yoksa bile sorunun amacı eylemin zamanı ile ilgiliyse simple past tens dir. Ancak eylemin yapılıp yapılmadığı önemli ise yani kendisi önemli ise perfect tense dir. Dün bulaşıkları yıkadım. S.past tense ile kurulurken, Bulaşıkları yıkadım. Present perfect tense ile kurulur. Hayatımda hiç bulaşık yıkamadım da bir present perfect tense örneğidir.

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.