"Man"

Traducere:Bărbat

August 1, 2014

41 de comentarii
Această discuție este blocată.


vipi_

Cuvantul "man" reprezinta forma la singular iar cuvantul "men" reprezinta forma la plural


IuliaRada

Mai exista o alta traducere la Men inafara de barbat?


fantomitzah

Singular: ”man” = ”bărbat”, ”om”
Plural: ”men” = ”bărbați”, ”oameni”

În timpul lecțiilor, dacă treci cu mouse-ul pe deasupra cuvintelor ți se afișează indicii de traducere.


carlaeu

Si daca esti pe tel


NicolaeSto3

Dacă eşti pe telefon apei pe cuvânt


[utilizator dezactivat]

Bogdan71365

    Daca esti pe telefon ,poti apasa pe cuvintele din propozitia respectiva si ti se vor afisa . Succes


ionela305026

    Eu am pus la plural si mi-o zis ca ii gresit dar de unde sa stiu ca era la singular ca la fel se citeste


jsjdjc

    Ce aplicația asta


cucut2

    ,,Man" la singular si ,,men" la plural


Mdk17w

    Mulțumesc de ajutor!


Rodica174729

    Nu e drept! Am scris barbat si autocorectorul a schimbat in ,,Barbara"!!!


KytyKat

    Dar ori cum tu nu trebuiasa scri in romana ci in engleza


KytyKat

    Tie ti-a dat gresit pentru ca ai scris in romana


MirceaMari13

    Am scris si bărbat si om dar degeaba


floarea335084

    cred ca trebuie sa lucrez pe nivel


Superclash9

    Este izi pizi=foarte usor


AliAlex7

    Ușor ce e greu in asta Man este bărbat


Izabellthewolfx3

    Ce inseamna sa fii atent la diacritice?


StefaniaBa384866

    Nu inteleg ce nu puteti intelege am 11 ani si am invatat tot deci pot spune ca stiu engleza si ma va ajuta foarte mult. Straduitiva sa invatati findca vă va prinde foarte bine si in plus nu e nimic greu daca sunteti atenti pricepeti repede. Hai sa fim atenti ca acesta e scopul si sa invatam


Diana416137

    E greu mă ajută cineva


Dvdprolink

    Dc este doar man la mn?Că eu a trebuit să apăs doar pe man


Jojo20087

    Man si Men au aceeasi pronuntie. La un exercitiu de ascultare am spus ca am inteles men, si mi a punctat gresit, au spus ca ei au zis man, dar au aceeasi pronunție, de unde sa stiu eu ce au spus exact?


alinastremciuc

    ❤❤❤❤❤❤mortiii ❤❤❤❤❤


MariusLesu

    Revizuiți pronunțarea

    Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.