Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Man"

Traducere:Bărbat

acum 4 ani

32 de comentarii


IuliaRada

Mai exista o alta traducere la Men inafara de barbat?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Singular: ”man” = ”bărbat”, ”om”
Plural: ”men” = ”bărbați”, ”oameni”

În timpul lecțiilor, dacă treci cu mouse-ul pe deasupra cuvintelor ți se afișează indicii de traducere.

acum 4 ani

carlaeu

Si daca esti pe tel

acum 3 ani

NicolaeSto3

Dacă eşti pe telefon apei pe cuvânt

acum 3 ani

_primecode

apeși*

cu 5 luni în urmă

costYKILLE

Nu

cu 4 luni în urmă

cucut2

Men=barbati

acum 2 ani

DanielfanM

Da‚ om.

cu 10 luni în urmă

BaciuEster

Nu stiu

cu 3 luni în urmă

BaciuEster

Nu stiu

cu 3 luni în urmă

MarinN17

Nu

acum 3 săptămâni

TheLifeInRo

Cuvantul "man" reprezinta forma la singular iar cuvantul "men" reprezinta forma la plural

acum 2 ani

andrei700833

Adevărat.

cu 10 luni în urmă

cucut2

,,Man" la singular si ,,men" la plural

acum 2 ani

Mdk17w

Mulțumesc de ajutor!

acum 1 an

Rodica174729

Nu e drept! Am scris barbat si autocorectorul a schimbat in ,,Barbara"!!!

acum 1 an

KytyKat

Dar ori cum tu nu trebuiasa scri in romana ci in engleza

acum 1 an

KytyKat

Tie ti-a dat gresit pentru ca ai scris in romana

acum 1 an

lazygamer8

Fututi mortiii matii

cu 4 luni în urmă

lazygamer8

Muie.Qwerty.Qwerty.Qwerty.Qwerty.....

cu 4 luni în urmă

lazygamer8

Ha ha haaa!!!pl.m!!!!

cu 4 luni în urmă

IoanaPivni

Bărbat

acum 1 an

IoanaPivni

Bărbat

acum 1 an

MirceaMari13

Am scris si bărbat si om dar degeaba

acum 1 an

KytyKat

Scrie acolo pe locul liber penru scris: Scrie ce auzi Scrie traducerea in romana Scrie traducerea in engleza

acum 1 an

KytyKat

Tu ai gresit penrtu ca ai scris in romana

acum 1 an

BoIsMaRiN

Sall la Toti

acum 1 an

andrei700833

Salut, cf?

cu 10 luni în urmă

ISTINEELEN

Man=Barbat

cu 8 luni în urmă

floarea335084

cred ca trebuie sa lucrez pe nivel

cu 8 luni în urmă

Superclash9

Este izi pizi=foarte usor

cu 7 luni în urmă

Camomile1624

Da

cu 6 luni în urmă

Discuții conexe