A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A francia gyönyörű."

Fordítás:French is beautiful.

0
4 éve

10 hozzászólás


Panni21
Panni21

Mi az hogy "a francia"? Ez nem túl értelmes. És ezt miér fordítja le "french"-nek? A magyar mondat határozott. Az angol nem. Legalább lenne ott egy"the" szócska!

10
Válasz4 éve

ntstrike

A "the" hiba? Hm hm hm :/

8
Válasz3 éve

StevenMans2
StevenMans2

Angolul, nem helyes beszélni "The French is beautiful". "The French are beautiful" kell besyzélni. "French are beautiful" is kell beszélni. Vagy "French is beautiful" (Ebben az esetben a "French" utal a nyelvet, nem az embereket). Egy lakosság vagy egy embercsoport, angolul, hallgatólagosan többes. "The French person is beautiful", vagy "France is beautiful", vagy "The French language is beautiful" vannak helyes.

Válaszoltam "The French are beautiful", de azt mondta, hogz "The French is beautiful" vagy "French is beautiful". Az első nem helyes, és a válaszom kellett volna helyes.

4
Válasz3 éve

vasvariistvan

Very interesting, thank you.

0
Válasz1 hónapja

fafeju

Miert nem kell a the a francia ele??

3
Válasz3 éve

LajosVeres1

Szerintem azért, mert itt ÁLTALÁBAN beszélünk a franciáról (pl. a francia nyelvről), és ilyenkor nem kell (nem szabad) kitenni a névelőt.

1
Válasz3 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Már hogy lenne az? :OOO

0
Válasz3 éve

Lincolnbrahm

miért nem jó a" Frech is nice"?

0
Válasz1 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

"Frech", az németül van, és azt jelenti, hogy "szemtelen, pimasz"

0
Válasz1 éve

Lincolnbrahm

tudod, hogy nem erről van szó - a feladatban nem ezzel a betűhibával volt a gond. beautiful - nice valahol szinonímák, eddig legalábbis úgy gondoltam.

2
Válasz1 éve