A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A francia gyönyörű."

Fordítás:French is beautiful.

4 éve

12 hozzászólás


Panni21
Panni21

Mi az hogy "a francia"? Ez nem túl értelmes. És ezt miér fordítja le "french"-nek? A magyar mondat határozott. Az angol nem. Legalább lenne ott egy"the" szócska!

4 éve

ntstrike

A "the" hiba? Hm hm hm :/

4 éve

fafeju

Miert nem kell a the a francia ele??

3 éve

LajosVeres1

Szerintem azért, mert itt ÁLTALÁBAN beszélünk a franciáról (pl. a francia nyelvről), és ilyenkor nem kell (nem szabad) kitenni a névelőt.

3 éve

StevenMans2
StevenMans2

Angolul, nem helyes beszélni "The French is beautiful". "The French are beautiful" kell besyzélni. "French are beautiful" is kell beszélni. Vagy "French is beautiful" (Ebben az esetben a "French" utal a nyelvet, nem az embereket). Egy lakosság vagy egy embercsoport, angolul, hallgatólagosan többes. "The French person is beautiful", vagy "France is beautiful", vagy "The French language is beautiful" vannak helyes.

Válaszoltam "The French are beautiful", de azt mondta, hogz "The French is beautiful" vagy "French is beautiful". Az első nem helyes, és a válaszom kellett volna helyes.

3 éve

vasvariistvan

Very interesting, thank you.

2 hónapja

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Már hogy lenne az? :OOO

3 éve

Lincolnbrahm

miért nem jó a" Frech is nice"?

1 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

"Frech", az németül van, és azt jelenti, hogy "szemtelen, pimasz"

1 éve

Lincolnbrahm

tudod, hogy nem erről van szó - a feladatban nem ezzel a betűhibával volt a gond. beautiful - nice valahol szinonímák, eddig legalábbis úgy gondoltam.

1 éve

TthKlmn

Francia ember gyönyörű! A= the Rendkívül értelmes mondat!

2 hete

GalvanTivadar
GalvanTivadar

"French is beautiful" -- ez csak a francia nyelvre vonatkozhat.

2 hete