1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "His books are not interestin…

"His books are not interesting."

الترجمة:كتبه ليست مثيرة للاهتمام.

August 1, 2014

21 تعليقًا


bravoeng

لما لانستخدم كلمة مهمة


mariamrfat1

بالله عاليكم شيق ولا شيقا نفس الشي


zezo775950

الفرق بين مثيرة للاهتمام ومثيره للاعجاب في كلمة interesting شنو ليه جاتني غلط


khawlah1

كتبه غير ممتعة .. ليش خطأ ؟


FalastinAb1

اجابتي صحيحه


Yoona_Osama16

عالفكرة نفس المعنى


Mary_ah

ماذا كانت إجابتك؟


Yoona_Osama16

اجابتي كانت مثيرة طلع الجواب مشوقة !


tahafahed

كتبه غير مهمة


mohedS

مثيرة تصلح بعد


abdokarmou00

كتبه ليست مشوقة


YoussefLH3l1

His books are not interesting Interesting Interesting


YoussefLH3l1

You an interesting people


YoussefLH3l1

The life is interesting because it a beautiful


SuraYAL-kh

كتبه ليست مهمه.... تزبط هيك كمان


DuhaWaez

كتبه ليست شيقة ...ليش خطأ


EmanHewedy

إيه الخطأ فى كلمة (مثيرة)


Zahraa55t

interesting intersting


osama07bannaa

لازم معنا interesting مثير للاهتمام مهم وخلص


MansanNour

أنا كتبت كتبه ليست مثيرة شو الفرق لو أضفت الإهتمام أو لا

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.