Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yes or no"

Çeviri:Evet veya hayır

4 yıl önce

46 Yorum


zeynep-5

Or yada anlamında da kullanılıyor diye biliyorum ? Doğru mu acaba ?

4 yıl önce

Viforvendetta

evet.
ya da = veya

4 yıl önce

AliUucu

Ya da = veya değildir. Veya da iki secenekten herhangi biri veya ikisi birden kullanılabilirken, ya da da iki secenekten sadece biri kullanilir.

2 yıl önce

Doa239824

Evet

2 yıl önce

TahaTunc

Evet ben yada yazdım kabul etti

3 yıl önce

adem741643

Ewet

2 yıl önce

mustafaselviolu

Evet

2 yıl önce

giray421

hayır yanlış ? ok

3 yıl önce

ramazan154989

Evet dogru veyada kullaniliyor

2 yıl önce

yagmursahintas

Evet bende öyle biliyorum

3 yıl önce

NurhanPaylan2000

''or'' kelimesinin anlamı ''veyaa'' anlamına gelir

3 yıl önce

kubilayonu2

Bence herkesin algilama seviyesi ayni dagil Sabirli ol

2 yıl önce

FazlAtlgan

Şu basit seyi niye elli defa soruyorsunuz baska soracak o kadar cok sey varken

2 yıl önce

MeraklKz

Evet yoksa HAYİR DERİM KARDESİM!! ☺

1 yıl önce

Shahrazad26

When only two choices exist, is it better to use yoksa?

1 yıl önce

zeynepergene

'evet veya hayır?' and 'evet mi yoksa hayır mı?' literally same:)

1 yıl önce

Shahrazad26

Sağol. Is "evet mi hayır mı?" also the same?

1 yıl önce

ozlemnrbrn06

Yes

1 yıl önce

Gkhan99134

HAYIR

1 yıl önce

NevzatKksa1

Tabiki EVET

1 yıl önce

danyal585452

Geleceğimiz için HAYIR.

1 yıl önce

lkerMete

Yes i know anladim be.. tuh

1 yıl önce

gldwZP
gldwZP

Evet veya hayır Et veya balık Birindeki mantık diğerine uymadı (öncelik sırası anlamında keşke bunlar programda tolere edilebilse )

1 yıl önce

pasaivgen

ingilizce klavye kullaniyorum hayir i oldugu icin kabul etmiyor am o u yu kabul ediyor

1 yıl önce

Avengedallica

Evet ya da hayır olamaz mı veya yerine?

6 ay önce

Zeynep7602
Zeynep7602

Or

2 ay önce

gonet.pigm

Doğru yaptim yanlış dedi.

2 yıl önce

zeynepsevim06

Yaaa

2 yıl önce

denizcan062

yada diye yazıım diye yanlış verdi

2 yıl önce

kevser574502

Ya da ve veya aynı şey

2 yıl önce

Tae_Zey

aklıma zico geldi. kpop dinleyen anlar DF:GFd

1 yıl önce

Eysan629

Bir ARMY gördüm fanlar olarak her yerdeyiz jdkdsbfklsk

1 yıl önce

the_ahmet
<h1>HAYIR</h1>
1 yıl önce

borabora16

Evet=YES ya da=Or hayır=No

3 yıl önce

zeynepergene

evet

2 yıl önce

vili555

Surekli guclendirmek icin tekrar yapiyorum. Ancak guc gostergesi tamamlanmiyor. Cunku zayif olan kelimeler yerine guclu olduklarimi tekrar tekrar yaptırıyor. Lutfen acil cozum. Motivasyonum dusuyor

2 yıl önce

spncman

Aynn

3 yıl önce

CanberkCNB

Ben yada demek istiyordum.

3 yıl önce

zeynepergene

kabul ediyor zaten

2 yıl önce

fatihkrk

berra

2 yıl önce

emre3423

"evet mi hayır mı" olarak da kabul ediyor

2 yıl önce

MemduhBaba

Evet kullanılıyor

2 yıl önce

murat142628

Uygulama sürekli aynı soruları, cümleleri kaşıma çıkarıyor. Günlük hayata dair binlerce cümle olabilecekken neden sürekli yes or no ?

2 yıl önce

zeynepergene

bunlarida kullanirsin die uygulama hic ingilizce bilmiyosun die bole yapiyo ayrica yanlis yaptiysan tekrar karsina cikar zaten

2 yıl önce

keremgul17

10 kere cikiyor

2 yıl önce

zeynepergene

sende kullanma uygulamayi

2 yıl önce