Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yes or no"

Çeviri:Evet veya hayır

4 yıl önce

18 Yorum


zeynep-5

Or yada anlamında da kullanılıyor diye biliyorum ? Doğru mu acaba ?

4 yıl önce

Viforvendetta

evet.
ya da = veya

4 yıl önce

AliUucu

Ya da = veya değildir. Veya da iki secenekten herhangi biri veya ikisi birden kullanılabilirken, ya da da iki secenekten sadece biri kullanilir.

2 yıl önce

kubilayonu2

Bence herkesin algilama seviyesi ayni dagil Sabirli ol

2 yıl önce

FazlAtlgan

Şu basit seyi niye elli defa soruyorsunuz baska soracak o kadar cok sey varken

2 yıl önce

MeraklKz

Evet yoksa HAYİR DERİM KARDESİM!! ☺

1 yıl önce

Shahrazad26

When only two choices exist, is it better to use yoksa?

1 yıl önce

zeynepergene

'evet veya hayır?' and 'evet mi yoksa hayır mı?' literally same:)

1 yıl önce

Shahrazad26

Sağol. Is "evet mi hayır mı?" also the same?

1 yıl önce

ozlemnrbrn06

Yes

1 yıl önce

Gkhan99134

HAYIR

1 yıl önce

NevzatKksa1

Tabiki EVET

1 yıl önce

danyal585452

Geleceğimiz için HAYIR.

1 yıl önce

lkerMete

Yes i know anladim be.. tuh

1 yıl önce

gldwZP
gldwZP

Evet veya hayır Et veya balık Birindeki mantık diğerine uymadı (öncelik sırası anlamında keşke bunlar programda tolere edilebilse )

11 ay önce

pasaivgen

ingilizce klavye kullaniyorum hayir i oldugu icin kabul etmiyor am o u yu kabul ediyor

11 ay önce

Avengedallica

Evet ya da hayır olamaz mı veya yerine?

4 ay önce

Zeynep7602
Zeynep7602

Or

3 hafta önce