"Kadın dışarı çıkar."

Çeviri:The woman goes out.

4 yıl önce

21 Yorum


ofiyy

Goes outside neden olmuyor?

3 yıl önce

magnusacrux

Outside 'dışarı taraf' gibi bir şey oluyor.

10 ay önce

mertmusatemel

Gets out ?

4 yıl önce

cronychucky

The woman olabilirmi

4 yıl önce

AloHazarli

Burada bir kadın demediği için a woman olmaması lazım

2 yıl önce

ulas.cicek

Go out neden olmuyor

4 yıl önce

omercito
omercito

Geniş zamanda 3. tekil şahıs için fiiller "-s, -es" eklerini almak zorunda. 3. tekil şahıs dışındaki şahıslar için ise fiiller herhangi bir ek almıyor.

I go out

You go out

He/She/It goes out (The woman goes out)

We go out

You go out

They go out

4 yıl önce

HasanAkgn1

Çünkü kadın "she" olduğu için go "s" takısı alarak goes oluyor

2 yıl önce

ErdemBilen1

Are you from İzmir?

1 yıl önce

Hseyinsar5

Kadın nerde kadın oluncada 3 tekil şahıs olfuğu için go olmaz

1 yıl önce

pappini

The nasıl geldi veya gelmesi gerektiğini nasıl anliyacagiz

4 yıl önce

ersinturac

dışarı çıktığını gördüğün bir kadın var. görmediğin herhangi bir kadının dışarı çıktığı bilebilir misin? işte o şekilde düşünürsen sıkıntı olmaz.

2 yıl önce

mahbube.

woman goes out ? whyy?

3 yıl önce

Mehmet.Alsancak

Çünkü orda özne 3.tekil kişi fiil 's takısı alır

3 yıl önce

mahbube.

Onu sormamıştım, prolemim the ile

2 yıl önce

OzanTelim

Women ile woman arasındaki fark nedir biri söyleyebilir mi??

3 yıl önce

mertmusatemel

Woman kadın women kadınlar demektir Sözlüğe bakman yeterli

3 yıl önce

gokhanavcii

"A woman" A nerden geldi?

2 yıl önce

KratBaba

Go outside neden olmadı?

1 yıl önce

lkerAcar

Ben woman goes out dedim o dediki a woman goes out benimki neden yanlis

1 yıl önce

MehmetER9

The women kadınlar değil miydi, niye kadın dışarı çıkar diye yazıyor.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.