Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadın dışarı çıkar."

Çeviri:The woman goes out.

0
4 yıl önce

20 Yorum


ofiyy

Goes outside neden olmuyor?

4
Cevap ver2 yıl önce

magnusacrux

Outside 'dışarı taraf' gibi bir şey oluyor.

0
Cevap ver6 ay önce

mertmusatemel

Gets out ?

2
Cevap ver3 yıl önce

cronychucky

The woman olabilirmi

1
Cevap ver3 yıl önce

AloHazarli

Burada bir kadın demediği için a woman olmaması lazım

1
Cevap ver2 yıl önce

ulas.cicek

Go out neden olmuyor

0
Cevap ver4 yıl önce

omercito
omercito

Geniş zamanda 3. tekil şahıs için fiiller "-s, -es" eklerini almak zorunda. 3. tekil şahıs dışındaki şahıslar için ise fiiller herhangi bir ek almıyor.

I go out

You go out

He/She/It goes out (The woman goes out)

We go out

You go out

They go out

17
Cevap ver4 yıl önce

HasanAkgn1

Çünkü kadın "she" olduğu için go "s" takısı alarak goes oluyor

1
Cevap ver2 yıl önce

ErdemBilen1

Are you from İzmir?

0
Cevap ver1 yıl önce

Hseyinsar5

Kadın nerde kadın oluncada 3 tekil şahıs olfuğu için go olmaz

0
Cevap ver1 yıl önce

pappini

The nasıl geldi veya gelmesi gerektiğini nasıl anliyacagiz

0
Cevap ver3 yıl önce

ersinturac

dışarı çıktığını gördüğün bir kadın var. görmediğin herhangi bir kadının dışarı çıktığı bilebilir misin? işte o şekilde düşünürsen sıkıntı olmaz.

1
Cevap ver1 yıl önce

mahbube.

woman goes out ? whyy?

0
Cevap ver3 yıl önce

Mehmet.Alsancak

Çünkü orda özne 3.tekil kişi fiil 's takısı alır

0
Cevap ver3 yıl önce

mahbube.

Onu sormamıştım, prolemim the ile

0
Cevap ver2 yıl önce

OzanTelim

Women ile woman arasındaki fark nedir biri söyleyebilir mi??

0
Cevap ver3 yıl önce

mertmusatemel

Woman kadın women kadınlar demektir Sözlüğe bakman yeterli

1
Cevap ver3 yıl önce

gokhanavcii

"A woman" A nerden geldi?

0
Cevap ver2 yıl önce

KratBaba

Go outside neden olmadı?

0
Cevap ver1 yıl önce

lkerAcar

Ben woman goes out dedim o dediki a woman goes out benimki neden yanlis

0
Cevap ver8 ay önce