"Lângă mine"

Traducere:By me

August 2, 2014

22 de comentarii
Această discuție este blocată.


lorenna632980

Da,near me, înseamnă lângă mine! By me înseamnă de mine....


EvaMaria365551

,,By"mai înseamnă și ,,lângă". Ambele variante sunt bune.


Issye

De ce nu merge "beside"


breakerul

Next to me am folosit si eu! Eu zic ca am raspuns corect !


PopaRose-M

Este corect "by me" deoarece infara faptului ca by mai inseamna si" cu" exemplu: We were in Australia by plane. Aici se precizeaza "cu ...... ceva" , si mai poate avea si alt sens in aceasta situatie: he is staying by me. Adica undeva, langa mine.


marinica6

Near me .. Corect si asa , si next to me


RebecaTanase

near me inseamna in apropierea mea, nu langa. exemplificand ar putea insemna si al-3-lea si al-4-lea de langa tine


marinica6

Beside este cu totul altceva... Inseamna alaturi .. Nu langa


CrDarius

am folosit beside me


CasaMoldova

Next to=lângă. Sau manualele mint?


MirceaBulg1

langa mine sau alaturi de mine nu este acelasi lucru ?


Darya385149

Ămm pai nu e corect ca by inseamna aproape/depearte de minee...


alexandra_m0203

Și eu mă gândeam la next to me, și e și varianta asta, nu doar close to me, zic eu.


DariaAdeli

Cel mai bine si cel mai corect este sa folosesti,"by me".


Paul_Bogdan

Este corect "by me"


tcmy1q0y

by me este incorect, ati fi putut spune near me


MariaS1002

Da, si eu am folosit" next to me"


MariaS1002

Da, si eu am scris " next to me"., Iar "by me" cred ca are sensul de susținerea, sprijinul sau suportul cuiva față de mine.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.