"Does he want me to die?"

Fordítás:Azt akarja, hogy meghaljak?

4 éve

9 hozzászólás


aptg.gabi

Ha a válasz pozitív, akkor milyen kedves tőle!? :)

4 éve

miskei

akarja hogy meghaljak? Szerintem az "azt" nélkül legalább annyira helyes a fordítás, de nem fogadja el. Ráadásul az angol mondatban nincs is benne az AZT.

4 éve

aptg.gabi

Jelentsd! :)

4 éve

btymy

Én is jelentettem.

3 éve

MichalKiss

Elég durvák ezek a halálos példák, nem?!

4 éve

Neogranormon

Nem :)

3 éve

laserati

Biztos hogy pont ilyen példákat kell?? Nem volt egy kicsit depis a szerző?

2 éve

JnosSzakcs

Ez már beteges!

1 éve

Gabby101974

Ki találta ki ezeket a halálos mondatokat?? Elég "életszerű"... Első ismerkedős mondatnak tökéletesek: "Hogyan halnak meg a madarak? " "Azt akarod, hogy meghaljak?" Ó te jó ég!

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.