A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Does he want me to die?"

Fordítás:Azt akarja, hogy meghaljak?

0
4 éve

8 hozzászólás


aptg.gabi

Ha a válasz pozitív, akkor milyen kedves tőle!? :)

1
Válasz4 éve

miskei
miskei

akarja hogy meghaljak? Szerintem az "azt" nélkül legalább annyira helyes a fordítás, de nem fogadja el. Ráadásul az angol mondatban nincs is benne az AZT.

1
Válasz3 éve

aptg.gabi

Jelentsd! :)

1
Válasz3 éve

btymy

Én is jelentettem.

0
Válasz3 éve

MichalKiss

Elég durvák ezek a halálos példák, nem?!

0
Válasz3 éve

Neogranormon
Neogranormon

Nem :)

0
Válasz2 éve

laserati

Biztos hogy pont ilyen példákat kell?? Nem volt egy kicsit depis a szerző?

0
Válasz2 éve

JnosSzakcs

Ez már beteges!

0
Válasz1 éve