"Does he want me to die?"

Fordítás:Azt akarja, hogy meghaljak?

4 éve

8 hozzászólás


aptg.gabi

Ha a válasz pozitív, akkor milyen kedves tőle!? :)

4 éve

miskei
miskei

akarja hogy meghaljak? Szerintem az "azt" nélkül legalább annyira helyes a fordítás, de nem fogadja el. Ráadásul az angol mondatban nincs is benne az AZT.

4 éve

aptg.gabi

Jelentsd! :)

4 éve

btymy

Én is jelentettem.

3 éve

MichalKiss

Elég durvák ezek a halálos példák, nem?!

3 éve

Neogranormon
Neogranormon

Nem :)

2 éve

laserati

Biztos hogy pont ilyen példákat kell?? Nem volt egy kicsit depis a szerző?

2 éve

JnosSzakcs

Ez már beteges!

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.