1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "Everyone is here today."

"Everyone is here today."

الترجمة:الجميع هنا اليوم.

August 2, 2014

18 تعليقًا


Nabil8Mezher

ما الفرق بين Everybody وEveryone?


YAmohRA

مافي فرق , بس everybody رسمية شوي اكثر بس الكلمتين بيعطو نفس المعنى ونفس التعريف بالقاموس


zakaria940109

Everyone كل واحد Everybody الجميع


safymoahmed

كل الافراد هنا اليوم


NadaAdelMahmoud

كل الاشخاص هنا اليوم ...دي كانت ترجمتي معظم الجمل ببقي مترجماها مظبوط بس بطريقة تانيه ليه تبقي غلط بقي ؟؟؟؟؟


anos1996

انتي تترجمي بمعنى تاني وليس بطريقة تانيه جملتك ترجمتها every persons


NadaAdelMahmoud

كل الاشخاص هنا اليوم ...دي كانت ترجمتي معظم الجمل ببقي مترجماها مظبوط بس بطريقة تانيه ليه تبقي غلط بقي ؟؟؟؟؟


TAKICHA9

كل واحد هنا


AdamElkhattab

صحيحة .. ويفضل إستخدام مصطلح " الجميع / الكل " .


Roman486124

الجميع هنا اليوم


mayca879390

كلهم تعني جميعهم لا فرق


NIZAR67-._

كل أحد هنا اليوم صحيح أيضا


x24yn6Zc

جميعهم =الجميع


Mido.Manch

كل واحد هنا اليوم ، ما الخطأ في ذلك


thikrayatn

أين الخطأ


AhmdMn1

الجميع موجودون اليوم

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.