Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Their marriage is over."

Μετάφραση:Ο γάμος τους έληξε.

0
πριν από 4 χρόνια

9 σχόλια


avra1953

τι διαφορα έχει marriage από wedding;

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

jaye16
jaye16
Mod
1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

jaye16
jaye16
Mod

Would "'εληξε" be used in everyday Greek? Can we also say: "έχει τελειώσει" η "τελείωσε".

0
Απάντησηπριν από 4 χρόνια

glavkos
glavkos

Yes, indeed. You are right. Your proposals are more common in everyday Greek.

0
Απάντησηπριν από 4 χρόνια

jeanprendiville

I wrote "έχει τελειώσει" and had it marked wrong.

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

jaye16
jaye16
Mod

I guess they haven't added it to the database. You should report it.

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

makmar
makmar

I probably did not include 'έχει τελειώσει' because I would expect to have the sentence : '.... has been over.' Am I wrong?

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

makmar
makmar

'Τελείωσε' was already included.

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

makmar
makmar

'έληξε' is used by me in everyday life as in 'Δε θέλεις να κάνεις τα μαθήματά σου; Τότε δε θα βγεις έξω. Το θέμα έληξε.' (=You don't want to do your homework? Then you won't go out. Subject closed.) You can imagine who I'm talking to... and occasionally I am considered ancient by them :D

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια