"Ponieważ on pije."

Tłumaczenie:Because he drinks.

4 lata temu

7 komentarzy


Asdanel

Jaka jest różnica między drink a drinks ?

2 lata temu

skarlet133

W tlumaczeniu nie ma zadnej, tylko w jezyku angielskim w 3 osobie l.p do czasownika dodaje sie koncowke "s"

2 lata temu

niunia.ola

s daje sie tylko w trzeciej osobie liczpy pojedynczej np. he drinks. W pozostalych osobach nie dodaje sie koncowki s np I drink

1 rok temu

avrillavigne_wm

marysia98: because i cause to są dwa inne słowa więc już chyba wiesz czego ci nie zaliczyło ;D

3 lata temu

Ziomm

Napisałem but he drinks i nie zaliczyło

1 rok temu

Nata-Lusia

But - ale, lecz, jednak. Poprawna forma byla by because - ponieważ

1 rok temu

mmmbbb1
mmmbbb1

Jasne - zawsze jest wina, że on pije... ;)

9 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.