Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Ponieważ on pije."

Tłumaczenie:Because he drinks.

4 lata temu

6 komentarzy


Asdanel

Jaka jest różnica między drink a drinks ?

2 lata temu

skarlet133

W tlumaczeniu nie ma zadnej, tylko w jezyku angielskim w 3 osobie l.p do czasownika dodaje sie koncowke "s"

2 lata temu

niunia.ola

s daje sie tylko w trzeciej osobie liczpy pojedynczej np. he drinks. W pozostalych osobach nie dodaje sie koncowki s np I drink

1 rok temu

avrillavigne_wm

marysia98: because i cause to są dwa inne słowa więc już chyba wiesz czego ci nie zaliczyło ;D

3 lata temu

Ziomm

Napisałem but he drinks i nie zaliczyło

1 rok temu

mmmbbb1
mmmbbb1

Jasne - zawsze jest wina, że on pije... ;)

7 miesięcy temu